۱۳۷۲۹۵۹
۷۶۳۵
۷۶۳۵
پ

بازگشت آقای گل پرسپولیس با قیچی برگردان

نام علی علیپور با سختکوشی عجین شده، سخت‌ترین مصدومیت فوتبالی شاید روندش را کُند کرده باشد، اما نمی‌تواند او را متوقف کند.

خبرآنلاین: در شرایطی که علی علیپور پس از چند فصل درخشش در لیگ ایران و کسب کفش طلای لیگ برتر با پرسپولیس، جاه‌طلبی‌هایش را در سطح اول باشگاهی پرتغال دنبال می‌کرد، در سومین فصل حضورش در این کشور دچار مصدومیت سخت رباط صلیبی شد.

معمولا در بدترین شرایط هم حداکثر تا ۶ ماه باید دور از میادین می‌ماند، اما با شروع این فصل هم مشخص شد که علیپور همچنان دور از تمرینات گروهی است و مصدومیت او ۹ ماه و چند روز به طول انجامید.

حالا اما او با توپ پر به میدان برگشته است. او در اولین روز حضورش در زمین تمرین پس از مدت‌ها، هم‌تیمی‌هایش را شگفت زده کرد و با یک ضربه قیچی برگردان فوق العاده اردوگاه ژیل ویسنته را وادار به تشویق و فریاد زدن نام علی کرد.

بعید است با این انگیزه دوباره علیپور را در جشن گلزنی و موفقیت‌های تازه نبینیم‌. او حالا شاید بیشتر از قبل انگیزه درخشش در پرتغال را داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج