۱۳۷۲۹۰۰
۲۹۵۱
۲۹۵۱
پ

سرمربی النصر بالاتر از تمام مربیان دنیا

النصر عربستان در این فصل با کاپیتانی کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن پرتغالی و مربی هموطنش، لوئیس کاسترو که اکنون بیشترین تعداد پیروزی را برای یک مربی در جهان در سال ۲۰۲۳ به دست آورده است.

ورزش سه: النصر عربستان در این فصل با کاپیتانی کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن پرتغالی و مربی هموطنش، لوئیس کاسترو که اکنون بیشترین تعداد پیروزی را برای یک مربی در جهان در سال ۲۰۲۳ به دست آورده است.

 کاسترو که سال را با مربیگری بوتافوگوی برزیل آغاز کرد، امسال در ۳۱۷ روز به ۴۶ پیروزی رسید و از تمام مربیان جهان پیشی گرفت.

کاسترو (۶۲ ساله) پس از دریافت پیشنهاد النصر، کار خود را در بوتافوگو پس از ۱۲ هفته با ۷ امتیاز بالاتر از تیم دوم در لیگ برزیل ترک کرد.

کاسترو پس از ۲۵ برد در ۳۸ بازی با بوتافوگو، ۲۱ برد در ۲۶ بازی در تمامی رقابت‌ها با النصر به دست آورد و پس از قهرمانی در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های عربی تنها دو بار در دو هفته نخست لیگ حرفه‌ای عربستان شکست خورد.

النصر در ۱۱ بازی اخیر لیگ، ۱۰ بار پیروز شد و به یک تساوی دست یافت. در حالی که در سایر بازی‌های خود در لیگ قهرمانان آسیا و جام پادشاهی عربستان عالی بود و در ۱۸ بازی اخیر طعم شکست را نچشیده است.

سرمربی النصر بالاتر از تمام مربیان دنیا

در رده دوم پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی و پس از آن مارسل کوهلر سوئیسی، سرمربی الاهلی مصر قرار دارند و هر کدام در این سال 40 پیروزی به دست آوردند.

خورخه ژسوس، رقیب و هموطن کاسترو، سرمربی الهلال عربستان با 37 پیروزی در 51 مسابقه در رده هفتم قرار گرفت.

با وجود این، النصر با چهار امتیاز کمتر از الهلال در رده دوم لیگ عربستان قرار دارد.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج