۱۳۶۲۴۹۴
۵۲۶۳
۵۲۶۳
پ

یک خبر خوشحال‌کننده که پیشکسوت پرسپولیس به هواداران داد

ناصر محمد خانی غزال تیزپای پرسپولیس در دهه ۶۰و ۷۰ هنوز هم از نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال یکی از بهترین مهاجمان ایران است که وقتی اراده به دریبل زدن می‌کرد کسی جلودارش نبود و مدافعان باید فقط خطا می‌کردند تا بتوانند مقابل او مانعی درست کنند.

برترین‌ها - نورا عباسی: ناصر محمد خانی غزال تیزپای پرسپولیس در دهه ۶۰و ۷۰ هنوز هم از نظر بسیاری از کارشناسان فوتبال یکی از بهترین مهاجمان ایران است که وقتی اراده به دریبل زدن می‌کرد کسی جلودارش نبود و مدافعان باید فقط خطا می‌کردند تا بتوانند مقابل او مانعی درست کنند. چندی قبل اما پیرامون ستاره اسبق پرسپولیس و تیم ملی به بهانه بیماریش شایعاتی درست شد که محمدخانی بالاخره بعد از دو ماه سکوتش را شکست و پرده از راز حرف نزدنش برداشت.

فوتبال ایران پر از حاشیه است و متاسفانه کسی هم نمی‌تواند جلوی این حاشیه‌سازان را بگیرد اما من کاری به آنها ندارم و سرم به زندگی خودم گرم است.

یک خبر خوشحال‌کننده که پیشکسوت پرسپولیس به هواداران داد

موفق شدم بیماری ریه‌ام را دریبل بزنم

از چندسال پیش ناراحتی ریه دارم که این مشکل دو سه ماه پیش خیلی شدید شد. ابتدا مقاومت کردم که بستری نشوم و کارم به بیمارستان کشیده نشود اما این صبرم بی‌فایده بود و انگار قرار نداشت دست از سر من بردارد تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم بستری شوم چون بیماری‌ام به شدت در حال اوج گرفتن بود و به حدی شدت یافته بود که چاره‌ای ندیدم جز آنکه بستری شوم و زیر نظر پزشکان متخصص درمان شوم .

مریضی ریه خیلی خطرناک است و وقتی شدت پیدا کند شما را از نفس کشیدن می‌اندازد اما خدا خیرش بدهد دکتر طبرسی پزشک فوق تخصصی که پرسپولیسی هم بود و واقعا برایم خیلی زحمت کشید که من موفق شدم بیماری سخت ریه‌ام که واقعا چند سالی بود حسابی اذیتم می‌کرد را به قول ما فوتبالیست‌ها دریبل بزنم و به خانه برگردم.

از چندی دیگر دوباره فوتبال بازی می‌کنم

شاید باور نکنید شرایط تنفسی‌ام این قدر خوب شده که پیاده روی‌ام را شروع کردم و اگر اوضاعم همین طور خوب پیش برود از چندی دیگر با بقیه پیشکسوتان دوباره فوتبال بازی می‌کنم چون بالاخره ما با فوتبال و توپ زندگی کردیم و اصلا نمی‌توانیم از عشق‌مان یعنی فوتبال و توپ این مردم و هوادار که به عشق آنها زمانی بیشترین گل‌ها را می‌زدم دور بمانیم.

محمدخانی از جویای احوال شدن بقیه دوستانش حسابی راضی است و تاکید می‌کند: علی آقا در مدت بستری شدنم همیشه پیگیر وضعیتم بود و یک روز نبود که ایشان مرا فراموش کنند و حالم را نپرسند. واقعا دست همه پیشکسوت‌ها و دوستانم درد نکند که در کنار خانواده‌ام پیگیر وضعیتم بودند و با دعای خیر آنها بود که سلامتی‌ام را به دست آوردم و به سلامتی رسیدم.

تیمی جلودار این پرسپولیس نمی‌شود

محمدخانی اما از شرایط تیم خودش تحت هیچ شرایطی غافل نمی‌شود؛ بازیکن اسبقی که خودش هم چند سال در لیگ قطر بازی کرده همین دلیل از برد پرسپولیس در قطر خیلی ابراز رضایت کرده و می گوید: الدحیل یکی از بهترین تیم‌های قطر است که برای قهرمانی قطر و حتی آسیا بسته شده به همین دلیل وقتی دیدم چطور پرسپولیس با قدرت مقابل این تیم بازی کرد و آن را در زمین خودش شکست داد ایمان آوردم  که تیمی جلودار این پرسپولیس نمی‌شود. مقابل النصر هم اگر بازیکنان ما بدشانسی نمی‌آوردند و مصدوم و اخراجی  نمی‌دادند تیم ما بباز بازی مقابل النصر نبود. حالا هم بچه‌ها با همان عزم و اراده اول پیکان را شکست می‌دهند و بعد هم استقلال تاجیکستان را با حمایت هوادارانشان شکست می‌دهند تا انشاالله به صدر برسند. من که دلم خیلی روشن است پرسپولیس حتما از گروهش صعود خواهد کرد و کسی نمی‌تواند جلوی این تیم را بگیرد.

محمدخانی با قدرت از شرایط پرسپولیس در لیگ حرف زده و خاطرنشان می‌سازد: قدرت واقعی پرسپولیس همانی بود که مقابل الدحیل دیدیم و به نظرم اگر بازیکن‌ها از تمام پتانسیل خودشان استفاده کنند پرسپولیس با هفت هشت امتیاز اختلاف در پایان فصل قهرمان لیگ برتر شده و عنوان فصل قبلش را تکرار  خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج