۱۳۶۰۱۷۰
۱ نظر
۲۳۱۲
۱ نظر
۲۳۱۲
پ

پیروزی سخت پرسپولیس با مهار جنجالی بیرانوند

تیم پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر مقابل گل‌گهر با تک گل شهاب زاهدی به پیروزی رسید و صدرنشین شد.

خبرورزشی: تیم پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر مقابل گل‌گهر با تک گل شهاب زاهدی به پیروزی رسید و صدرنشین شد.

تیم پرسپولیس در آخرین روز از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف گل گهر سیرجان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید.

شهاب زاهدی در حالی تک گل پیروزی‌بخش پرسپولیس در این بازی را در دقیقه ۴۱ به ثمر رساند که این گل، اولین گل او با لباس پرسپولیس نیز به حساب می‌آید. شاگردان گل‌محمدی با کسب سه امتیاز این مسابقه، ۱۳ امتیازی شدند و به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه (۲+۹۰- سینا اسدبیگی)، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی (۲+۹۰- گdورگی گولسیانی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی (۱+۹۰- محمد سورگی)، سعید صادقی و یاسین سلمانی (۹- محمد عمری).

پیروزی سخت پرسپولیس با مهار جنجالی بیرانوند

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، ابوالفضل رزاق‌پور (۸۹- امیر جعفری)، علیرضا علیزاده، مهران گلزاری (۵۱- میچل تِورده)، بهنام برزایی، علی‌اصغر عاشوری، مهدی تیکدری، مسیح زاهدی، روبرتو  تورس (۶۰- مهدی ممی‌زاده)، سامان فلاح و احمدرضا زنده روح (۶۰- حمید بوحمدان).

پیروزی سخت پرسپولیس با مهار جنجالی بیرانوند

داور: بیژن حیدری

نیمه نخست برای تیم پرسپولیس با یک شوک همراه شد و یاسین سلمانی بعد از ۵ دقیقه به شکل عجیبی دچار مصدومیت شد و بلافاصله محمد عمری جانشین این بازیکن شد.

در ادامه شاگردان یحیی گل‌محمدی با ارئه یک بازی هجومی نمایش خوبی داشتند تا اینکه در دقیقه ۴۱ سرانجام روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر شهاب زاهدی نخستین گل فصل خود را برای پرسپولیس به ثمر رساند تا قرمزها با برتری به رختکن بروند.

در نیمه دوم هم این پرسپولیس بود که بازی را هجومی آغاز کرد و نبض بازی در اختیار سرخ‌پوشان تا اینکه اوزونیدیس دست به تعویض زد و درست بعد از تغییرات تیم گل‌گهر در دقیقه ۶۰ می‌توانست به گل تساوی برسد.  

ارسال بازیکنان گل گهر در داخل محوطه جریمه پرسپولیس و ضربه سر مهاجم این تیم در آستانه ورود به دروازه سرخ‌ها با مهار استثنایی بیرانوند به گل تبدیل نشد هرچند که در تصاویر تلویزیونی این صحنه جنجالی مشکوک به گل بنظر می‌رسید اما کمک داور لب خط اعتقادی به رد شدن کامل توپ از خط دروازه نداشت.

در ادامه بازی با همان نتیجه یک بر صفر پیگیری شد تا پرسپولیس به یک پیروزی سخت مقابل گل گهر برسد.

تیم پرسپولیس با این پیروزی ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول لیگ برتر قرار گرفت.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بهتر نیست بگین استقلال سیرجان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج