آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۶۰۰۱۲
۳۸۰۳۶
۳۸۰۳۶
پ

خدا کند عربستانی‌ها این تصاویر از تلویزیون ایران را نبینند

استقلال در حالی در خانه مس رفسنجان به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد که اتفاقات مربوط به این مسابقه را می‌توان یک برش کوتاه و گویا از استاندارد زندگی در ایران دانست.

رسول بهروش در ورزش مدیا نوشت: استقلال در حالی در خانه مس رفسنجان به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد که اتفاقات مربوط به این مسابقه را می‌توان یک برش کوتاه و گویا از استاندارد زندگی در ایران دانست. اول زیر چمن ورزشگاه تازه تاسیس مس، قنات پیدا شد، بعد استادیوم را عوض کردند، بعد کمک‌داور بازی را عوض کردند، بعد ساعت بازی را تغییر دادند که البته وتو شد. بعد گفتند بازی تماشاگر دارد، بعد گفتند ندارد، اما در نهایت یک سری از هواداران به ورزشگاه آمدند. آخرش هم مسابقه روی چمن خراب و با بدترین کیفیت تصویربرداری برگزار شد؛ با گزارشگر پرحرف و زیرنویس‌های بی‌ربط. جالب اینجاست که مسابقه امروز پنجمین بازی استقلال و ششمین مسابقه مس بود که در هفته هفتم برگزار می‌شد! هنوز هم هیچ‌کدام از دو تیم پرسپولیس و استقلال حتی یک مسابقه خود را در روزهای تعطیل برگزار نکرده‌اند.

این، وضع تماشاگری است که یک شب قبل، پای تصویر شارپ و شفاف از بازی الاتحاد و الاهلی عربستان نشسته و یک فوج ستاره رقیب را با بهترین کیفیت ممکن تماشا کرده است.

خدا کند عربستانی‌ها این تصاویر از تلویزیون ایران را نبینند

نه، ما «خودتحقیر» نیستیم، فقط نگرانیم این بار یک عربستانی و قطری تصاویر تلویزیون شما را ببیند و به فوتبالیست ایرانی طعنه بزند که: «بیایید یک دوربین بدهیم با خودتان به ایران ببرید.» خوب است که بابت هیچی سرافکنده نمی‌شوید. خیلی خوب است.

کاربران در فضای مجازی هم از کیفیت دوربین بازی شب گذشته شاکی بودند.

خدا کند عربستانی‌ها این تصاویر از تلویزیون ایران را نبینند

* انقدر کیفیت دوربین صداوسیمای کرمان داغونه و قابلیت زوم هم نداره که بعضی از موقعیت هارو باید خودت حدس بزنی چی میشه. کاش لااقل یه مجری رادیو میذاشتن که جزئیات بازی رو برامون وصف کنه

* با کلی دلتنگی میای بازی تیم محبوبت رو ببینی اون وضع داوری، کیفیت مهری و رمضانی، کیفیت دوربین لعنتی، صدای رو مخ گزارشگر که انگار از ته تانکر نفت کش میاد؛ خدایا بگم شکرت خندت نمیگیره؟

* اون عربایی که دوربین ازادیو مسخره میکردن کجان الان؟

* دوربین بازی استقلال و مس آنقدر با کیفیت بود که یکی نمی‌دونست جریان چیه فکر میکرد اینا عقب موندن دارن دنبال هم دیگه میدونن؛ اصلا هیچ توپی معلوم نبود ک

*دوربین های ورزشگاه مس کرمان فقط میخواد قنات رو نشون نده

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج