آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۵۲۱۲۵
۲۵۴۶
۲۵۴۶
پ

پورعلی‌گنجی در نقش فرمانده یحیی مقابل رونالدو

حتی در صورت نرسیدن علیرضا بیرانوند به بازی با النصر، در ترکیب پرسپولیس بازیکنی حضور دارد که سابقه تقابل با کریس رونالدو در کارنامه‌اش دیده می‌شود.

فوتبالی: وقتی صحبت از بازی النصر و پرسپولیس می‌شود علیرضا بیرانوند اولین اسمی است که به میان می‌آید. این که او به این بازی خواهد رسید یا نه مهم‌ترین سوالی است که ذهن همه را به خودش مشغول کرده است. در این میان اما نکته‌ای که از آن غفلت می‌شود این است که علاوه بر حضور یا عدم حضور بیرانوند، گل نخوردن مقابل تیمی که در ۴ بازی گذشته خود ۱۸ گل زده علاوه بر یک دروازه‌بان آماده نیازمند یک خط دفاع مقتدر است.

در زمانی که تمام توجهات به بیرانوند معطوف شده، شاید یک بازیکن دیگر که می‌تواند نقش کلیدی این بازی باشد به دست فراموشی سپرده شده است. بازیکنی که البته عکس‌هایش از دعوا با رونالدو در این چد روز دست به دست می‌شود اما او در این بازی وظایف بسیار مهم‌تری از دعوا کردن با مهاجم النصری‌ها دارد.

مرتضی پورعلی‌گنجی، رهبر خط دفاعی پرسپولیس جلوی خط آتش تیم عربستانی خواهد بود.

اگر بیرانوند به این بازی نرسد نقش او چندین برابر خواهد شد و حتی اگر هم برسد با توجه به وضعیتی که دارد چیزی از اهمیت شماره ۸ قرمزها کم نخواهد شد. این وظایف سنگینی که گفته شد فقط بخشی از وظایف او در این بازی خواهد بود.

 شاید پرسپولیس در این بازی بیش از همیشه به ضدحملات و بازیسازی از دفاع نیاز داشته باشد و پورعلی‌گنجی در کنار محمدحسین کنعانی‌زادگان باید این کار سخت را هم برعهده بگیرند. تجربه بازی کردن مقابل رونالدو می‌تواند برگ برنده‌ای برای این مدافع باشد تا با استرس و فشار کمتر وظایفش را به بهترین شکل ممکن انجام بدهد. هواداران امیدوارند این بار به جای عکس‌های دعوا با رونالدو فریم‌هایی از درخشش او در مقابل یکی از بهترین بازیکنان دنیا و تیمش دست به دست شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج