۱۳۴۹۱۳۸
۷۸۵۰
۷۸۵۰
پ

پیام جنجالی سپاهان به استقلال و پرسپولیس

مدیررسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار پیامی در فضای مجازی به اتهامات و شکایت سه باشگاه لیگ برتری علیه طلایی‌پشان اصفهان واکنش نشان داد.

خبرورزشی: مدیررسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار پیامی در فضای مجازی به اتهامات و شکایت سه باشگاه لیگ برتری علیه طلایی‌پشان اصفهان واکنش نشان داد.

تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور در چند روز اخیر مشکل نقل و انتقالات سپاهان را مورد هدف قرار دادند و با انتشار بیانیه‌هایی خواستار رسیدگی به شرایط نقل و انتقالات تیم اصفهانی شدند و در ادامه ماجرا به همین جا ختم نشد و سه تیم مطرح شده علیه سپاهان اقدام به شکایت کردند.

اما مسعود سعیدی در همین زمینه توییت عجیبی منتشر کرد  و گفت: «ادعای هر سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و تراکتور واهی است اما اگر هم فرض کنیم که آنها درست می‌گویند، در هیچ کجای جهان دور زدن قانون، تخلف محسوب نمی‌شود و جرم‌انگاری نشده است.

دلیل این امر یک واقعیت ساده است: و آن، بد نوشتن قانون است.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان معتقد است که سه تیم مذکور علیه سپاهان دست به یکی ‌کرده‌اند.پیام جنجالی سپاهان به استقلال و پرسپولیس

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج