۱۳۴۸۹۲۵
۲۳۶۰
۲۳۶۰
پ

گوش ستاره بارسلونا را پاره کردند!

گاوی بازی دیشب برابر اوساسونا را با مصدومیت به اتمام رساند و گوش او به خاطر یک برخورد تصادفی با بازیکن حریف دچار جراحت شد.

ورزش سه: بارسا دیشب توانست در بازی دشوار برابر اوساسونا این تیم را با نتیجه ۱-۲ شکست دهد. بارسا ابتدا با گل ژول کنده پیش افتاد، ولی یک ربع به پایان بازی گل تساوی را دریافت کرد. هرچند روبرت لواندوفسکی در ادامه با پنالتی خود ورق را دوباره به سود بارسا برگرداند.

گوش ستاره بارسلونا را پاره کردند!

یکی از بهترین‌های زمین گاوی بود که دیشب بازی شماره 100 رسمی خود با بارسا را انجام داد و در تاریخ بارسا رکوردی جدید از این ثبت کرد. گاوی جوان‌ترین بازیکنی است که به رکورد 100 بازی رسمی برای آبی و اناری‌ها می‌رسد.

گوش ستاره بارسلونا را پاره کردند!

او در دقیقه ۵۰ بازی بر اثر برخورد با روبن گارسیا از ناحیه گوش مصدوم شد و در زمین بازی توسط دکتر پرونا تحت درمان قرار گرفت. طبق ادعای موندو دپورتیوو، گوش گاوی سه بخیه خورد و در ادامه به بازی برگشت و کار را نیز بدون مشکل به اتمام رساند.

گوش ستاره بارسلونا را پاره کردند!

گاوی پس از بازی به خبرنگاران گفت: «دو سال پیش در چنین دیداری شکست می‌خوردیم. در بارسا خیلی چیزها نسبت به قبل تغییر کرده است. مهمتر از همه، میل و اراده برنده شدن است و اینکه بازیکنان تمرکز خودشان را از دست نمی‌دهند. این یک پیروزی بسیار مهم بود و به تیم اعتماد به نفس بیشتری خواهد داد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج