آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۳۴۴۲۸۱
۱۳۱۶
۱۳۱۶
پ

آخرین امید یوونتوس برای همیشه از دست رفت

دادگاه عالی ایتالیا فرجام‌خواهی یوونتوس درباره پرونده کالچیوپولی را رد کرد. یوونتوس خواهان این شده بود که قهرمانی‌اش در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ سری آ برگردانده شود.

ورزش سه: دادگاه عالی ایتالیا فرجام‌خواهی یوونتوس درباره پرونده کالچیوپولی را رد کرد. یوونتوس خواهان این شده بود که قهرمانی‌اش در فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ سری آ برگردانده شود.

 

آخرین امید یوونتوس برای همیشه از دست رفت

بعد از رسوایی موسوم به کالچیو پولی در فوتبال ایتالیا قهرمانی یوونتوس در سال ۲۰۰۶ سری آ از این تیم گرفته شد و عنوان قهرمانی در اختیار اینتر قرار گرفت که در آن فصل نایب‌قهرمان شده بود.

یوونتوس مدت‌ها بود که در روندی حقوقی علیه این تصمیم فرجام‌خواهی کرده و خواهان باز پس گرفتن عنوان قهرمانی‌اش شده بود. امروز دادگاه عالی ایتالیا به عنوان آخرین مرجع قضایی رسیدگی‌کننده به درخواست بیانکونری پاسخ منفی داد. به این ترتیب آخرین امید یوونتوس از دست رفت و قهرمانی ۲۰۰۶-۲۰۰۵ دیگر هرگز به این تیم برنخواهد گشت.

کالچیو پولی بزرگترین رسوایی فوتبال در تاریخ ایتالیا است. مقامات این کشور شبکه‌ای در هم تنیده از تلاش برای دستکاری در نتایج بازی‌ها و پرداخت رشوه به داوران را کشف کردند که برای فوتبال ایتالیا شوک بزرگی بود. یکی از باشگاه‌هایی که دخالتش در این اقدامات غیر قانونی فاش شد یوونتوس بود. یووه به حکم دادگاه به سری B سقوط کرد و عنوان قهرمانی فصل ۲۰۰۶-۲۰۰۵ از این تیم پس گرفته شد.

آخرین امید یوونتوس برای همیشه از دست رفت

یوونتوس از سال 2011 تلاش‌های حقوقی برای باز پس گرفتن قهرمانی‌اش را آغاز کرد. بیانکونری معتقد بود باشگاه‌های رقیب از جمله اینتر علیه بیانکونری توطئه کرده و گرفتن جام قهرمانی مجازات غیر منصفانه‌ای بوده است. اما امروز آخرین مرجع فرجام‌خواهی در سیستم حقوقی ایتالیا به ضرر یووه حکم داد تا امیدهای این باشگاه برای پس گرفتن قهرمانی‌اش از نراتزوری ناامید شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج