۱۳۴۲۷۵۵
۳۰۲۰
۳۰۲۰
پ

رونمایی از پیراهن سوم میلان؛ تینیجری و جذاب!

پوما دقایقی قبل عکس پیراهن سوم میلان برای فصل ۲۴-۲۰۲۳ را منتشر کرد.

ورزش سه: فاصله زیادی تا آغاز رقابت‌های سری آ ایتالیا در فصل جدید باقی نمانده و تقریبا تمامی تیم‌ها هر سه پیراهن‌شان برای این فصل را به هواداران معرفی کرده‌اند. 

میلان هم پیش از این پیراهن اول و پیراهن دومش برای دیدارهای خارج از خانه را رونمایی کرده بود و حالا نوبت به پیراهن سوم این تیم رسیده بود که هواداران‌شان بی‌صبرانه منتظر دیدن طراحی پوما روی این پیراهن بودند. 

رونمایی از پیراهن سوم میلان؛ تینیجری و جذاب!

شرکت پوما هم که حامی مالی تهیه و تولید پیراهن روسونری است، هواداران این تیم را ناامید نکرد و طرحی خاص و جذاب را برای آنها طراحی و تولید کرد که توجه بسیاری را در فاصله کوتاهی پس از انتشار عکس‌هایش به خود جلب کرده است. 

باشگاه میلان با انتشار کلیپی در صفحه رسمی توییترش از این پیراهن جدید رونمایی کرد و در همان دقایق ابتدایی با هجوم کاربران روبرو شد که مشغول تعریف و تمجید از این پیراهن و انتخاب رنگ و طرح خاص آن بودند. 

رونمایی از پیراهن سوم میلان؛ تینیجری و جذاب!

عده‌ای حتی مدعی شدند که این پیراهن یکی از بهترین پیراهن‌هایی است که در طول چند سال اخیر توسط باشگاه‌های اروپایی مورد استفاده قرار گرفته است و ترکیب رنگ خاص، متفاوت و تینیجری آن با استقبال بسیاری روبرو شد و انتظار می‌رود که این باشگاه بتواند فروش خوبی از این پیراهن داشته باشد و درآمد قابل توجهی را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج