۱۳۳۰۸۹۴
۳۵۵۲
۳۵۵۲
پ

افشاگری از پیشنهاد ۱۰ میلیاردی به بازیکن ۷۰ میلیونی

علی اصغر مدیرروستا مهاجم سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: دلال‌ها فقط به یکی دو پست در باشگاه‌ها کاری ندارند!

اطلاعات آنلاین: علی اصغر مدیرروستا مهاجم سال‌های دور تیم ملی فوتبال ایران گفت: دلال‌ها فقط به یکی دو پست در باشگاه‌ها کاری ندارند!

افزایش فزاینده ارقام بازیکنان در فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران، انتقاداتی را به دنبال داشته است. نقش جریانات دلالی در این بازار آشفته سبب شده تا خیلی‌ها خواستار نظارت بیشتری بر کار آنها شوند.

علی اصغر مدیرروستا مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره این بازار گفت: این نقل و انتقالات فعلا فقط از نظر مالی رونق دارد و باید بازی‌ها شروع شود و ببینیم از نظر فنی چیزی داشته است یا خیر و مربیانی که با خودشان بازیکن از این تیم به آن تیم می‌برند به کجا می‌رسد. این جای بحث دارد. مربی حق دارد بازیکن انتخاب کند ولی این جابجایی‌ها اتوبوسی نباید باشد.

وی افزود: بازیکنی که در تیم قبلی اش موفق نبوده چرا باید برود تیم دیگری؟ خداوکیلی در فوتبال ما به جز یکی دو تا تیم در بقیه تیم‌ها مسایل تاکتیکی نمی‌بینیم و به جای آن حاشیه وجود دارد. از نظر مالی این اتفاقات جز ورشکستگی باشگاه‌ها و افزایش شکایت‌ها به فیفا چیزی در بر نخواهد داشت.

عضو سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: ۹۸ درصد این اتفاقات دست ایجنت‌ها است. خبر دارم که اینها تا چندی قبل با هم دست یاری داده و متحد شده بودند. همه کار می‌کنند. جابجایی مربی و سرپرست و مدیرعامل و ... کسی جلودار اینها نیست. در کجا مرسوم بوده ایجنت از باشگاه پول بگیرد؟ او باید از بازیکن بگیرد. این کارها در هیچ جای دنیا مرسوم نیست. در فدراسیون هم حرفشان برو دارد. از پیشکسوتان فوتبال حرفشان بیشتر تاثیر دارد.

وی اضافه کرد: این رقم‌ها با سطح فنی فوتبال ما همخوانی ندارد. کسی که واقع بین باشد می‌داند فوتبالیستی که بیش از ۴ میلیارد ارزش داشته باشد نداریم. من در مقایسه با سطح مالی جامعه می‌گویم. یکسری می‌گویند الان خانه و ماشین گران شده ولی با یک سال بازی کردن که بازیکن نباید خانه بخرد. بازیکن حداقل باید در ۱۰ سال بازی کند و خانه بخرد. تورم هم هست ولی این تورم برای همه است.

مدیرروستا گفت: یک ماجرا را برایتان تعریف می‌کنم: ما به بازیکنی ۷۰ میلیون دادیم چون سهمیه زیر ۲۳ سال بوده و پیشرفت داشته و ۱۰۰ تومان هم بعدا اضافه شد، سپس رفت به تیم بزرگ پایتخت و  ۱۰ میلیارد به او دادند. اینجا ردپای دلال‌ها را می‌بینیم. جالب‌تر از همه آپشن‌هایی است که می‌گذارند. مثلا به مهاجم می‌گویند اگر گل بزنی بیشتر می‌دهیم. خب مهاجم کارش گل زدن است و چرا برای کاری که وظیفه‌اش است باید آپشن تعیین شود!؟ تنها کسانی که دلال‌ها جابجا نمی‌کنند  تدارکات تیم‌ها و ماسورها و شاید هم دکترها هستند چون قرادادهای پایینی دارند و برای دلال‌ها صرف نمی‌کند آنها را جابجا کنند.

وی درباره انتقاد به خریدهای سپاهان و اینکه گفته می‌شود آنها سقف بودجه را رعایت نمی‌کنند گفت: در عمل مشخص است رعایت نمی‌شود. اگر فدراسیون جدی است باید نظارت کند.  

پیشکسوت فوتبال درباره پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم با توجه به محدودیتی که فدراسیون گذاشته کمی ضربه دیده‌اند چون آنها باید بروند آسیا و شرایط خاصی دارند اما در مجموع نفرات خوبی را جذب کرده‌اند.

وی درباره نقل و انتقالات استقلال گفت: استقلال عقب افتاده است و اگر در این چند روز بتوانند حرکتی بزنند نجات پیدا می‌کنند. استقلال پارسال خیلی مشکل داشت اما تا هفته‌های آخر مدعی بود. جواد نکونام نشان داده که کاریزما را دارد. او در یکی از سخت‌ترین مقاطع استقلال به این تیم آمده اما جنگنده است و به نظرم از پس این کار برمی‌آید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج