قالیشویی بانو _استیکی
۱۳۲۶۹۱۵
۲۹۵۸
۲۹۵۸
پ

پشت پرده جدایی عارف غلامی از استقلال

عارف غلامی در لیست جواد نکونام برای فصل آینده قرار نگرفته است.

خبرورزشی: عارف غلامی در لیست جواد نکونام برای فصل آینده قرار نگرفته است.

با توجه به اینکه رافائل سیلوا مدافع برزیلی قرارداد خود را با تیم استقلال فسخ کرده پیش بینی می‌شد، حضور عارف غلامی در استقلال تمدید شود اما متوجه شده ایم این بازیکن در لیست استقلال در فصل آتی جایی ندارد.

بعد از این اعلام این شائبه ایجاد شد که عارف غلامی به خاطر پست‌هایی که در صفحه ی شخصی اش منتشر کرده ممنوع الکار شده است و یا دست کم اجازه ادامه ی بازی در ترکیب تیم آبی را ندارد اما واقعیت این است جواد نکونام در تدوین لیست تیمش برای فصل آینده نام عارف غلامی را قرار نداده است. این شاید به خاطر اشتباهاتی است که این بازیکن فصل گذشته مرتکب شد؛ به خصوص در دربی تهران. او در مصاف باعیسی آل کثیر، تو سر توپ خورد و همان توپ تبدیل به گل شد و اینجا بود که آبی‌ها شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند.

با این شرایط از ترکیب فصل گذشته محمدحسین مرادمند حفظ شده است و تیم آبی باید دست کم دو مدافع دیگر به ترکیب اضافه کند. به نظر می‌رسد عارف آقاسی و سامان فلاح در لیست خرید استقلال قرار دارند و با این دو بازیکن صحبت‌هایی شده است. مرادمند که در هفته‌های پایانی فصل گذشته به مهره ثابت و گلزن استقلال تبدیل شده بود، در فصل پیش رو یکی از مهره‌های اصلی جواد نکونام در ترکیب خط دفاعی خواهد بود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج