۱۳۱۷۶۱۸
۲۵۲۱
۲۵۲۱
پ

صحبت‌های مهم قلعه‌نویی درباره لیست جدید

سرمربی تیم ملی ایران تاکید می‌کند به بازیکنان لیگ برتری توجه ویژه‌ای دارد.

ورزش سه: سرمربی تیم ملی ایران تاکید می‌کند به بازیکنان لیگ برتری توجه ویژه‌ای دارد.

امیر قلعه‌نویی در خصوص دعوت مهره‌های جدید از تمام باشگاه‌های لیگ برتر به اردوی جدید تیم ملی گفت: در مینی‌کمپ نیروهای جدید و شایسته فوتبال ایران را دعوت کردیم. باید نفرات جوان‌تر را جایگزین کنیم تا در کنار کسب نتیجه، سن تیم ملی را پایین‌تر بیاوریم.

صحبت‌های مهم قلعه‌نویی درباره لیست جدید

او در خصوص اهمیت ویژه به لیگ برتر در فهرست جدیدش گفت: مطمئن باشید فوتبال ما یک نیروی انسانی خیلی خوب دارد. ما از نظر استعداد، هوش، توانایی، تکنیک فنی و ... نیروهای خیلی خوبی داریم که همه آنها از لیگ برتر رشد می‌کنند. همین لژیونرها نیز از لیگ ایران به خارج از کشور رفتند و نیاز است این توجه را ما و آقای عنایتی به لیگ برتر داشته باشیم و به آن بها بدهیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: در برنامه‌ای که از لیگ برتر دیدیم، یک سری ضعف‌ها وجود دارد که خوشبختانه پس از اردوی تیم ملی در فروردین، یک مقدار شرایط بازی‌ها بهتر شد و آمار گل زده و کیفیت مسابقات بالاتر رفت. نیاز است به باشگاه‌ها توجه کنیم و از مربیان نیز درخواست داریم کنار ما باشند و کمک کنند.

قلعه‌نویی با اشاره به فرصت به تمام بازیکنان لیگ برتر برای حضور در تیم ملی ابراز کرد: وظیفه ما توجه به استعدادهای لیگ برتر است و شک نکنید من اینطور هستم که اگر شرایط یک بازیکن لیگ برتر با یک لژیونر برابر باشد، بازیکن لیگ را دعوت می‌کنم.

او تاکید کرد: پیراهن مقدس تیم ملی را می‌گذاریم تا هر بازیکنی از هر باشگاهی شایستگی داشته باشد، آن را بر تن کند و ما نیز به او توجه می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج