۱۳۱۴۹۹۲
۳۲۸۱
۳۲۸۱
پ

تصاویر محل تفریح و استراحت رونالدو در دوران کرونا

کریستیانو رونالدو در طول همه‌گیری ویروس کرونا، با جورجینا و فرزندانش مدتی را در خانه‌ای مجلل با اجاره هفته‌ای ۳ هزار و ۵۰۰ پوندی در دهکده ماهیگیری زندگی کرد.

خبر ورزشی: کریستیانو رونالدو ویلایی خیره‌کننده با منظره اقیانوس را قبل از بازگشت به ایتالیا در طول همه‌گیری ویروس کرونا برای خانواده‌اش اجاره کرده بود. مهاجم النصر که در آن زمان در یوونتوس بود، در طول اولین قرنطینه از اینکه در آپارتمان مجلل خود در فونچال، پایتخت مادیرا، بماند خسته شده بود و این ملک با هزینه هفته‌ای ۳۵۰۰ پوندی شش خوابه در یک نقطه دورافتاده در نزدیکی دهکده ماهیگیری کنیکال را اجاره کرد.

در سال ۲۰۲۰، ویدئویی که رونالدوی ۳۶ ساله در اینستاگرام منتشر کرد، نشان می‌دهد که او با نامزدش جورجینا رودریگس، در کنار خانه‌ای با سقف قرمز با باغی بزرگ، در حال انجام دوی سرعت در یک سطح شیب‌دار هستند، که بسیار متفاوت با آپارتمان هفت طبقه شهری او بوده که در طول قرنطینه ویروس کرونا در آنجا اقامت داشت.

تصاویر محل تفریح و استراحت رونالدو در دوران کرونا

تصاویر محل تفریح و استراحت رونالدو در دوران کرونا

تصاویر محل تفریح و استراحت رونالدو در دوران کرونا

تصاویر محل تفریح و استراحت رونالدو در دوران کرونا

ویلای اجاره‌ای رونالدو دارای یک استخر بزرگ است که در باغی آراسته با درختان نخل قرار دارد، با مناظر خیره‌کننده از اقیانوس اطلس و دسترسی مستقیم به ساحل. همچنین دارای اتاق بازی با میز اسنوکر و باربیکیوی بیرونی است. اعتقاد بر این بود که کریستیانو و جورجینا با فرزندانشان رونالدینیو جونیور و دوقلوها اوا و متئو مدتی در آنجا اقامت کردند.

کنیکال که در شرق فونچال قرار دارد و حدود ۶۰۰۰ نفر در آن زندگی می‌کنند، تا اوایل دهه هشتاد مرکز صید نهنگ بود و موزه نهنگ دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج