۱۳۱۱۳۳۲
۵۹۵۶
۵۹۵۶
پ

صحبت‌های جالب رویانیان درباره آب‌های مسموم اصفهان

مدیرعامل پیشین پرسپولیس دو راز سر به مهر دارد؛ یکی ماجرای آب‌های مسموم در بازی پرسپولیس و سپاهان و دیگری پشت پرده ناکامی مانوئل ژوزه پرتغالی در پرسپولیس.

برترین‌ها: صحبت‌های جالب رویانیان درباره آب‌های مسموم دیدار سپاهان و پرسپولیس؛

صحبت‌های جالب رویانیان درباره آب‌های مسموم اصفهان

*در طی دوران حضور در پرسپولیس یکی مساله ژوزه و یکی هم آب‌های مسموم کننده در بازی سپاهان را نمی‌توانم باز کنم. این مسائل را فقط خدا می‌داند و من!

*مهدوی‌کیا، هادی نوروزی و محمد نوری در بازی با سپاهان به آن حالت در آمده بودند که دیدید. آن اتفاق، تاریخی و واقعی بود. چطور ممکن بود بازیکنان تیم بزرگی مثل پرسپولیس مسموم شوند؟

*من که پلیس بودم نفهمیدم؟ من که رییس پلیس ایران بودم متوجه نشدم؟ با این حال نمی‌شود گفت. دست‌های پشت پرده وجود داشت که نمی‌شود گفت.

*پول مرا ۹ سال ندادند و اشکالی ندارد، فدای سرتان، سر استراماچونی سلامت! کروات استراماچونی سر موقع خریداری شود، پول هتل او و پول کالدرون و ویلموتس و رادووشوویچ به موقع پرداخت شود و غصه نخورند، امیدوارم آب در دلشان تکان نخورد. من مستاجرم،‌ فدای سر استراماچونی!

*فتح الله زاده به من گفت «تو که هر بازیکنی بود گرفتی، حداقل کریم انصاری فرد را بگذار من بگیرم. گفتم باشه! گفت جان من؟! گفتم بله.» صبح روز بعد دیدم او مصاحبه کرده که رویانیان از رانت دولت استفاده می‌کند و بنز و پورشه وارد می‌کند. به فتح‌الله‌زاده زنگ زدم و گفتم «این حرف‌ها چیست؟ دیگر عهد و پیمان من و شما تعطیل! حالا اگر می توانی برو کریم را جذب کن.»

*مانوئل ژوزه با کادر خودش اختلاف نداشت. اگر بگویم آبروی بعضی افراد می‌رود. ژوزه به شدت مورد حمله دو، سه نفر قرار گرفت و با برنامه‌ریزی ناموفقش کردند. اصطلاحا در کارش گذاشتند. چند نفر لیدر بودند و خط می‌دادند. آن موقع دعوا بود و زیر و بمش را گفتم که چه کسی ژوزه را ناموفق کرد. هیچ بخش این ماجرا تقصیر من نبود اما در ادامه گردن من افتاد. به هر شکل چون سیاسی می‌شود نمی‌توانم بگویم. چند نفر از آن آدم‌ها از ایران رفته‌اند. من دیگر چه بگویم. ماجرای وحشتناکی دارد که سر من خراب شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج