۱۲۸۹۶۶۰
۸۸۹
۸۸۹
پ

لوورن از فوتبال ملی بازنشسته شد

دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، اعلام کرد با تیم ملی کشورش کرواسی خداحافظی کرده و دیگر با پیراهن شطرنجی به میدان نخواهد رفت.

ورزش سه: دژان لوورن، مدافع سابق لیورپول، اعلام کرد با تیم ملی کشورش کرواسی خداحافظی کرده و دیگر با پیراهن شطرنجی به میدان نخواهد رفت.

لوورن از فوتبال ملی بازنشسته شد

به گزارش "ورزش سه"، دژان لوورن 14 سال بعد از آنکه برای اولین بار برای تیم ملی کشورش کرواسی به میدان رفت اعلام کرد به صورت رسمی از فوتبال ملی بازنشسته شده است.

لوورن در حال حاضر در تیم لیون بازی می‌کند. او در ماه ژانویه به صورت قرضی از زنیت روسیه به این تیم فرانسوی پیوست. او امروز با انتشار یک پیام احساسی از خداحافظی خود با پیراهن شطرنجی کرواسی خبر داد.

لوورن از فوتبال ملی بازنشسته شد

ستاره 33ساله کروات در پیام اعلام بازنشستگی‌اش از تیم ملی اعلام کرد:" بالاخره زمان آن رسید که با تیم ملی کرواسی خداحافظی کنم. بچه که بودم رویای بازی در تورنمنت‌های بزرگ را داشتم و دلم می‌خواست پیراهن شطرنجی را بپوشم. این پیراهن باارزش را اولین بار زمانی به تن کردم که 9 ساله بودم و آن حس خاص و عجیب را هرگز فراموش نخواهم کرد. پوشیدن آن پیراهن مثل به تن کردن لباس سوپرمن بود. احساس قدرت و اعتماد به نفس می‌کردم. درست مثل ابرقهرمان محبوبم.

زیباترین خاطراتم از تیم ملی کرواسی خاطراتی است که در پنج سال گذشته داشتم. راستش را بخواهید هنوز هم برایم مثل رویا است. در این سالها حسهای زیادی را تجربه کردم به خصوص در سالهای 2018 و 2022. نوشتن این تجربه‌ها برایم سخت است. این خاطرات برای همیشه در قلبم خواهد ماند. از صمیم قلب از شما تشکر می‌کنم".

لوورن از فوتبال ملی بازنشسته شد

لوورن در دوران 14 ساله حضورش در تیم ملی کروسای 78 بازی ملی انجام داد و 5 گل به ثمر رساند. همانطور که او در پیام خداحافظی‌اش اشاره کرده موفق‌ترین اتفاقات او در تیم ملی به شرکت در دو جام جهانی اخیر برمی‌گردد. لوورن در تک‌تک بازی‌های کرواسی در جام جهانی 2018 حضور داشت و شاهد رسیدن تیم ملی کشورش به فینال بود. او در جام جهانی قطر هم مدال برنز را به گردن آویخت.

لوورن از فوتبال ملی بازنشسته شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج