آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۲۸۹۴۴۲
۱۹۴۸
۱۹۴۸
پ

گواردیول مانع پیروزی تیم گواردیولا شد!

دیدار تیم های لایپزیش و سیتی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا سرنوشت صعود به بازی برگشت موکول شود.

ورزش سه: دیدار تیم های لایپزیش و سیتی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا سرنوشت صعود به بازی برگشت موکول شود.

 لایپزیش در یکی از بازی های دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، از ساعت ۲۳:۳۰ در ورزشگاه ردبول آرنا مقابل منچسترسیتی به میدان رفت و توانست به نتیجه ارزشمند ۱-۱ مقابل این تیم دست یابد.

شاگردان پپ گواردیولا که در لیگ برتر انگلیس، رقابت داغی برای صدرنشینی با آرسنال دارند، امشب در خانه لایپزیش کاملا تیم برتر میدان بودند و کار را تهاجمی شروع کردند.

آنها روی ضربه سر دیاز اولین موقعیت جدی بازی را در دقیقه ۱۴ روی دروازه لایپزیش ایجاد کردند؛ موقعیتی که با واکنش به موقع بلاسویچ از دست رفت.

بعد از چند موقعیت ناموفق، سیتی سرانجام در دقیقه ۲۷ به گل رسید. ریاض محرز روی پاس گوندوغان در نزدیکی محوطه جریمه صاحب توپ شد و بعد از یک حرکت پا به توپ کوتاه، با ضربه ای کات دار، در حالی که گلر حریف فقط یک تماشاگر بود، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا نتیجه یک بر صفر به سود میهمان شود.

گواردیول مانع پیروزی تیم گواردیولا شد!

در دقایق باقیمانده نیمه اول سیتی برتری خود را حفظ کرد، هرچند در آخرین لحظات، لایپزیش کمی بهتر عمل کرد اما در نهایت بازی با حساب یک بر صفر به پایان رسید. نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که میزبان برای زدن گل تساوی حلقه محاصره را تنگ تر کرده بود.

اولین موقعیت جدی این نیمه را در دقیقه 55 شاهد بودیم که شوت زمینی و خطرناک بنیامین هنریکس از سمت راست محوطه جریمه با اختلافی ناچیز از کنار دروازه سیتی عبور کرد تا خطر گل تساوی از بیخ گوش شاگردان پپ رد شود. یک دقیقه بعد از این موقعیت و روی یک ارسال از سمت چپ می رفت دروازه سیتی دوباره تهدید شود که ادرسون با پرشی بلند، توپ را به موقع قطع کرد.

گواردیول مانع پیروزی تیم گواردیولا شد!

در دقیقه 67 هالند فرصت خوبی برای دو برابر کردن اختلاف داشت ولی ضربه او در موقعیت تک به تک در حالی که گلر حریف فقط یک تماشاگر بود، راهی اوت شد. تنها یک دقیقه بعد از این موقعیت بود که لایپزیش به گل رسید. روی یک پاسکاری کوتاه در ضربه کرنر و سانتر زیبای هالستنبرگ، ژوسکو گواردیول با پروازی بلند و ضربه سری غیرقابل مهار دروازه ادرسون را باز و نتیجه را 1-1 کرد.

گواردیول مانع پیروزی تیم گواردیولا شد!

چند دقیقه بعد از گل تساوی لایپزیش، گوندوغان با شوتی کات دار می رفت بازهم سیتی را پیش بیاندازد اما گلر حریف به زیبایی ضربه او را مهار کرد. سیتی که برای برد راهی آلمان شده بود، در دقایق باقیمانده تلاش های دیگری نیز برای باز کردن دوباره دروازه لایپزیش داشت اما هیچ یک به نتیجه ختم نشد تا بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان برسد. حالا باید منتظر بازی برگشت و طوفان شاگردان پپ در ورزشگاه اتحاد باشیم.

گواردیول مانع پیروزی تیم گواردیولا شد!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج