قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۶۸۰۸۵
۳۷۹۵
۳۷۹۵
پ

امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست

جدال کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در پاری سن ژرمن همبازی و دوستان صمیمی هستند امشب با برتری تیم امباپه به پایان رسید.

ورزش سه: جدال کیلیان امباپه و اشرف حکیمی که در پاری سن ژرمن همبازی و دوستان صمیمی هستند امشب با برتری تیم امباپه به پایان رسید.

 پیش از شروع دیدار امشب فرانسه و مراکش در نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یکی از دوئل‌های جذابی که هواداران فوتبال منتظرش بودند جدال کیلیان امباپه و اشرف حکیمی بود.

رابطه صمیمی این دو فوتبالیست که در پاری سن ژرمن همبازی هستند جدال حساس آنها با پیراهن‌های ملی‌شان را حساس کرده بود. به خصوص با توجه به اینکه امباپه و حکیمی در پست‌هایی حضور داشتند که درگیری فوتبالی بین آنها در زمین استادیوم البیت را اجتناب‌‌ناپذیر می‌کرد. امباپه در سمت چپ اولیویه ژیرو وظایف تهاجمی به عهده داشت و حکیمی در پست دفاع راست باید مانع از نفوذ این ستاره فرانسوی به خط دفاعی تیمش می‌شد.

رابطه دوستانه امباپه و حکیمی فراتر از یک دوستی معمول بین همبازی‌های باشگاهی است. آنچه تا پیش از بازی امشب در جریان تورنمنت قطر اتفاق افتاده بود موید این ادعا است. امباپه در طول جام جهانی چند بار با ترک اردوی فرانسه در اردوی مراکش حضور یافت و در پاسخ به تعجب برخی رسانه‌ها پاسخ فرانسوی‌ها همیشه یکسان بود: امباپه به دیدن دوست صمیمی‌اش حکیمی رفته بود.

امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست

اما پیروزی امشب فرانسه بر مراکش و پایان رویای مراکشی‌ها در این جام جهانی فوتبال‌دوستان را به یاد ویدیویی انداخت که حدود 12 ماه پیش منتشر شده بود.

این ویدیو که تاریخ ژانویه 2022 را بر خود دارد امباپه و حکیمی را با پیراهن پاری سن ژرمن در ورزشگاه اجوکیشن سیتی قطر نشان می‌دهد؛ ورزشگاهی که در این جام جهانی میزبان چندین بازی بود.

امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست

در این ویدیو امباپه رو به دوربین می‌گوید:" یک ورزشگاه چهل هزار نفره، بازی فرانسه و تونس، امیدوارم به هم بخوریم. ولی من دوستم را نابود می‌کنم".

اشرف حکیمی در پاسخ به امباپه می‌گوید:" من نابودش می‌کنم". امباپه در پاسخ به او با خنده رو به دوربین گفت:" قلبم می‌شکند ولی فوتبال همین است. چه می‌شود کرد. باید بکشمش".

امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست

دوازده ماه از آن روز گذشت تا امشب این دو رفیق صمیمی در نیمه‌نهایی جام جهانی مقابل هم قرار بگیرند و کیلیان امباپه بود که کری‌خوانی‌های آن روزش امشب به واقعیت تبدیل شد تا اشرف حکیمی و هم‌تیمی‌هایش چاره‌ای جز حضور در بازی رده‌بندی نداشته باشند ولی کیلیان امباپه و خروس‌ها راهی فینال شوند.

در پایان بازی امشب امباپه و حکیمی به سمت هم رفته و یکدیگر را مثل دو دوست واقعی در آغوش گرفتند تا مشخص شود کری‌خوانی‌های 12 ماه پیش بین این دو تنها یک شوخی دوستانه بوده است و باخت یا برد حتی اگر در نیمه‌نهایی جام جهانی باشد نمی‌تواند در دوستی مستحکم آنها خللی ایجاد کند.

امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست
امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست
امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست
امباپه قلب دوست صمیمی‌اش را شکست
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج