آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۲۵۵۷۹۷
۱۵۵
۱۵۵
پ

امیری: «اتحاد» به وضوح در تیم ملی دیده می‌شود

هافبک تیم ملی فوتبال ایران معتقد است برخی مسابقات جام جهانی را کوچک کرده‌اند و تیم ایران را از قبل راه‌یافته به مرحله بعد می‌دانند.

خبرگزاری تسنیم: وحید امیری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: چیزی که الان در تیم ملی به وضوح به چشم می‌خورد بحث اتحاد است. نزدیک به مسابقات هستیم و تمام مسئولان، بازیکنان و کادر فنی تلا‌ش‌شان این است که این اتحاد به بهترین شکل به وجود بیاید تا نتایجی درخور نام ایران در جام جهانی کسب کنیم.

وی درباره تفاوت کار کی‌روش و اسکوچیچ، تصریح کرد: الان همانطور که گفتم بحث فقط اتحاد است. اسکوچیچ زحمات زیادی کشید و تیم ملی را به جام جهانی رساند، ولی در توانایی، اقتدار و مسائل فنیِ کی‌روش شکی نیست. جای گفتن نیست، او در تیم‌های بزرگ دنیا مربیگری و هشت سال هم در ایران کار کرده است و نتیجه زحماتش را دیده‌ایم. هشت سال تیم ملی ایران در رنکینگ اول آسیا بود و الان هم همه تلاش می‌کنند تا چیزی که مردم و خودمان انتظار داریم، در جام جهانی رقم بخورد.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه یادآور شد: کار در جام جهانی خیلی سخت است، ولی برخی این مسابقات را کوچک کردند و تیم ایران را از قبل راه‌یافته به مرحله بعد می‌دانند. ما می‌دانیم که کارمان سخت است و همه تلاش‌مان را می‌کنیم که نتایج خوبی کسب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج