قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۵۴۴۷۱
۲۵۹
۲۵۹
پ

بیرانوند و آغوش برای توپ مثل پنالتی کریس

علیرضا بیرانوند در آخرین موقعیت بازی با مس کرمان وقتی مدافعان پرسپولیس جا مانده بودند با شیرجه‌ای بلند مانع ورود توپ به دروازه شد.

ورزش سه: پرسپولیس به لطف بیرانوند و خط دفاعی جدیدش در طول یازده بازی گذشته تنها سه گل خورده که یکی از آنها از روی نقطه پنالتی بوده است.

بیرو با آمار عالی هشت کلین‌شیت در یازده بازی به استقبال اردوی نهایی تیم ملی برای سفر به قطر رفت. او که در زمان لژیونر شدنش نتوانست فرصت زیادی برای نشان دادن توانایی‌هایش داشته باشد در پرسپولیس دوباره به فرم بازی برگشت.

بیرانوند مقابل مس کرمان شب سختی را سپری نکرد اما در لحظات پایانی می‌توانست پیروزی سرخ‌ها تهدید شود. در دقیقه ۴+۹۰ ضربه سر کاظمیان در میان غفلت مدافعان بیرو را مجبور به واکنش کرد.

گلر شماره یک پرسپولیس با شیرجه‌ای بلند توپ را در آغوش کشید و از دروازه تیمش محافظت کرد‌. بیرانوند در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از بازی با اشاره به این صحنه از ناراحتی‌اش نسبت به بردهای یک‌گله پرسپولیس گفت.

علیرضا حالا تمام تمرکزش را روی جام جهانی می‌گذارد تا بار دیگر انتخاب اول کی‌روش شود و نمایش‌های درخشانش در روسیه را در جام جهانی قطر نیز تکرار کند.

بیرانوند و آغوش برای توپ مثل پنالتی کریس

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج