۱۲۵۳۹۳۱
۱۹۴
۱۹۴
پ

دلیل مشابه برای ناراحتی گل‌محمدی و مورایس

سرمربی پرسپولیس از نرسیدن به یک رکورد ویژه به شدت ناراحت است.

فوتبالی:  سرمربی پرسپولیس از نرسیدن به یک رکورد ویژه به شدت ناراحت است.

یحیی گل‌محمدی که در این فصل تیم خوبی را برای مسابقات لیگ برتر و جام حذفی آماده کرده بود قصد داشت با این تیم همه رکوردهای لیگ برتر که مهمترین آن شکست ناپذیری در مسابقات بود را فتح کند اما عدم تحقق این موضوع موجب ناراحتی سرمربی قرمزها پس از باخت به تراکتور شد.

پرسپولیس با شکست مقابل تراکتور، بعد از دو سال و دو ماه در لیگ برتر طعم باخت را در ورزشگاه  آزادی را چشید. این تیم پیش از این در ۳۲ بازی لیگ برتری قبلی‌‌شان در این ورزشگاه بازنده نشده بود. قرمزها البته در جام حذفی سابقه شکست روبه‌روی آلومینیوم در آزادی را داشتند اما در لیگ برتر، آخرین شکست‌شان در ورزشگاه آزادی به اواخر لیگ نوزدهم و دیدار با ذوب آهن برمی‌گشت.

سرمربی قرمزها قصد داشت در لیگ بیست و دوم با حفظ شکست ناپذیری پرسپولیس علاوه بر اینکه به رکورد فرهاد مجیدی برسد همزمان با عملکرد خوب دفاعی بتواند بیشترین کلین‌شیت را در لیگ برتر به ثبت برساند. شنیده می‌شود یحیی در صحبتهای خصوصی با نزدیکانش به شدت از اتفاقات قبل و همزمان با شروع بازی با تراکتور ( عدم روشن شدن نورافکن‌های ورزشگاه آزادی و تاخیر در شروع بازی) که موجب شد تا او به رکورد مدنظرش نرسد شاکی است.

در سمت مقابل سپاهان و مورایس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر محسوب می‌شود و تعقیب‌کننده پرسپولیس در جدول رقابت‌ها به شمار می‌آید، وضعیتی مشابه پرسپولیس دارند، طلایی پوشان اصفهان نیز تا به اینجای کار تنها یک شکست در کارنامه دارند و مورایس هم به مانند یحیی از این شکست ناراحت است تا حسرت قهرمانی احتمالی بدون شکست برای آنها همچنان باقی بماند. ظاهرا مدیران سپاهان هم به مورایس گفته بودند دوست دارند قهرمانی سپاهان در لیگ برتر، بدون شکست باشد.

در این میان البته استقلالی ها غافلگیر شدند. آنها در همان هفته اول به سپاهانی ها باختند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج