آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۵۲۸۳۶
۸۶۳
۸۶۳
پ

پشت پرده مصاحبه تلویزیونی مدیرعامل پرسپولیس

دانیال اسماعیلی فر در حالی با ۴ پاس گل، بهترین پاسور پرسپولیس در فصل جاری بوده که از سوی کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت نمی شود.

خبرورزشی: شاید هرکس دیگری جای دانیال اسماعیلی فر بود ناامید می شد و دست از تلاش بر می داشت اما او می خواهد از آخرین فرصت هایش نیز برای سفر به جام جهانی قطر استفاده کند.

اسماعیلی فر پس از اخراج دراگان اسکوچیچ امیدوار بود، سرمربی جدید برخلاف مرد کروات بیشتر او را ببیند خاصه آن که حالا این مدافع راست انرژیک پیراهن تیم پرطرفدار پرسپولیس را نیز بر تن داشت. او سپاهان را رها کرد و به پرسپولیس پیوست تا شانس خود برای رسیدن به پیراهن تیم ملی را بیشتر کند غافل از آن که جانشین او در تیم اصفهانی ( بخوانید رامین رضاییان) به تیم ایران دعوت خواهد شد! اما آنچه این مطلب را به درازا می کشاند مصاحبه تلویزیونی اخیر رضا درویش در شبکه ورزش باشد.

مدیرعامل پرسپولیس ضمن بهترین خواندن تمامی خریدهای تابستانی تیمش مدعی شد یکی از این بازیکنان از تیم های صنعتی پیشنهادی دوبرابر پرسپولیس داشته است. خیلی ها پس از شنیدن این جمله از زبان رضا درویش کنجکاو شدند که بدانند کدام بازیکن پیشنهادی دو برابر پرسپولیس داشته اما آن را نادیده گرفته است؟

درهمین رابطه شنیدیم منظور مدیرعامل پرسپولیس، دانیال اسماعیلی فر بوده است. مدافع راستی که فصل گذشته نیز عملکرد فوق العاده ای در سپاهان داشت و بر همین اساس پیشنهادی ۲ برابر پرسپولیس دریافت کرد اما ترجیح داد با قرمزپوشان پایتخت قرارداد به امضا برساند.

دانیال اسماعیلی فر این روزها یکی از سرحال ترین بازیکنان پرسپولیس در تمرین و مسابقات این تیم است و امیدوار است بتواند حتی پای پلکان هواپیما نظر مثبت کارلوس کی روش را برای رفتن به جام جهانی جلب کند. هر چند باید گفت او کار بس دشواری در حد غیر ممکن پیش رو دارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج