۱۲۵۱۱۴۰
۱۵۸۴
۱۵۸۴
پ

مهاجم قرمزها بازداشت شد

مهاجم جوان تیم فوتبال منچستریونایتد که سال گذشته به اتهام ضرب و شتم نامزدش دستگیر و به قید وثیقه آزاد شده بود، دوباره بازداشت شد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه سان در گزارشی اختصاصی از دستگیری میسون گرینوود مهاجم انگلیسی تیم فوتبال منچستریونایتد به دلیل نقض مفاد آزادی مشروطش خبر داد.

گرینوود ۲۱ ساله سال گذشته در پی شکایت نامزد سابقش، به اتهام ضرب و شتم، تعرض و تهدید به قتل دستگیر شد. او مدتی بعد به قید وثیقه و به صورت مشروط آزاد شد اما او ظاهراً برخی از شروط لازم برای صدور حکم آزادی موقتش را نقض کرده است. یکی از آن موارد عدم تماس با فرد شاکی بوده، چرا که بازیکن انگلیسی با نامزد سابقش تماس گرفته است.

بازیکن خانه‌نشین منچستریونایتد پس از ارتکاب تخلف جدید، صبح امروز (شنبه) در منزل استیجاری‌اش که ماهانه بابت آن ۱۵ هزار اجاره پرداخت می‌کند، توسط پلیس مورد بازجویی قرار گرفته است. پلیس شهر منچستر هم با انتشار بیانیه‌ای دستگیری گرینوود را تأیید کرده و از ادامه بازجویی او خبر داده است.

مهاجم انگلیسی از ماه ژانویه که برای اولین بار دستگیر شد، از میادین دور بوده و هنوز در انتظار برگزاری زمان محاکمه‌اش است. گرینوود پس از اولین دستگیری، به مدت سه شب بازداشت بود و بعد از آن به قید وثیقه آزاد شد. با وجود محرومیت از حضور در تمرینات و بازی‌های منچستریونایتد، گرینوود همچنان حقوقش که هفته‌ای ۷۵ هزار پوند است را دریافت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج