۱۲۴۶۴۱۵
۸۴۱۵
۸۴۱۵
پ

از آل‌کثیر لجباز تا آل‌کثیر مطیع!

از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که عیسی آل کثیر با گذشته خود تفاوت بسیاری کرده و کاملا تابع و مطیع کادرپزشکی این تیم است.

خبرورزشی: از تمرینات پرسپولیس خبر می‌رسد که عیسی آل کثیر با گذشته خود تفاوت بسیاری کرده و کاملا تابع و مطیع کادرپزشکی این تیم است.

این مهاجم خوزستانی که در بازی سال گذشته با تیم پدیده دچار مصدومیت شدیدی شد و نتوانست به بازی ادامه بدهد، در پایان بازی لنگ لنگان و با کمک هم تیمی‌های خود ورزشگاه را ترک کرد. در ادامه پس از معاینه‌های فراوان تشخیص داده شد که دچار پارگی رباط شده اما پس از چند روز فیلمی از تمرینات او در دزفول منتشر شد و جالب این که مربی بدنساز شخصی او تاکید داشت که رباط عیسی پاره نشده است!

عیسی آل کثیر مهاجم مصدوم پرسپولیس که مدتها از زمان آسیب دیدگی‌اش می‌گذشت همچنان راضی به جراحی نبود و اعتقاد داشت رباط صلیبی‌اش پاره نشده است، آن هم در حالی که پزشکان عقیده دیگری داشتند!

به رغم اصرار کادرفنی و پزشکی پرسپولیس، عیسی آل کثیر زیر بار عمل جراحی نرفت تا هم بازگشت خود به میادین فوتبال را به تأخیر بیندازد و هم باعث ناراحتی یحیی گل محمدی شود.

حالا آل کثیر دوباره به تمرینات برگشته و قصد دارد به عنوان بازیکنی مسئولیت پذیر و مطیع زیر نظر کادرفنی و پزشکی تمرین و هر چه زودتر آماده بازی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج