۱۲۴۱۹۲۳
۱۹۱۱
۱۹۱۱
پ

ببینید؛ حمله خداداد عزیزی به تاج و وزیر ورزش

مهاجم محبوب سابق تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم ملی در آستانه جام جهانی در ویدیویی به تصمیم فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب سرمربی پرتغالی واکنش نشان داده بود.

خبرورزشی: مهاجم محبوب سابق تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازگشت کی‌روش به نیمکت تیم ملی در آستانه جام جهانی در ویدیویی به تصمیم فدراسیون فوتبال درخصوص انتخاب سرمربی پرتغالی واکنش نشان داده بود.

تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درست در آستانه جام جهانی قطر جنجال‌های زیادی در بین اهالی فوتبال پیشکسوت‌ها و رسانه‌های ورزشی به راه انداخت. تا همین هفته گذشته دراگان اسکوچیچ کروات هدایت ملی‌پوشان را برعهده داشت و شاید کمتر کسی کنار گذاشتن مربی کروات را در این برهه باور داشت تا اینکه پس از ماجرای انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و مطرح شدن مهدی تاج به یکباره همه چیز تغییر کرد.

تاج که با وعده بازگرداندن کارلوس کی‌روش به ایران موفق به نشستن دوباره روی صندلی ریاست فدراسیون فوتبال شد پس از گذشت چند روز از انتصابش وعده خود را عملی کرد و سرمربی پرتغالی را جانشین اسکوچیچ کرد.

خداداد عزیزی که یکی از منتقدان بازگشت کارلوس کی‌روش به نیمکت تیم ملی در آستانه جام جهانی به شمار می‌رفت قبلا با انتشار ویدیویی شدیدا به فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش درخصوص بازگرداندن کی‌روش انتقاد کرده بود.

عزیزی در این ویدیو با یادآوری رفتار سرمربی پرتغالی با اهالی فوتبال ایران در دوره قبل که روی نیمکت تیم ملی بود خاطرنشان کرد که فوتبال بازگشت روبه عقب داشته است.

ببینید؛ حمله خداداد عزیزی به تاج و وزیر ورزش

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج