۱۲۳۹۶۰۶
۱۵۴۸۶
۱۵۴۸۶
پ

برد دراماتیک پاریسن ژرمن در شب خودنمایی مسی

در هفته پنجم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی و تولوز به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر صفر پی اس جی خاتمه یافت و شاگردان گالتیه موفق شدند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

فوتبالی: در هفته پنجم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه، پی اس جی و تولوز به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی سه بر صفر پی اس جی خاتمه یافت و شاگردان گالتیه موفق شدند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.

 در این بازی لیونل مسی عملکرد خوبی در بازی‌سازی داشت به طوری که دو پاس گل پاریسی ها را در این بازی لئو مسی داد. پاس گل اول او در دقیقه ۳۷ به نیمار جونیور بود و پاس گل دوم او هم در دقیقه ۵۰ به کیلیان امباپه بود و بدین ترتیب با هنرنمایی مسی و همکاری با نیمار و امباپه پاریسی ها دو گل اول خود را به حریف زدند. گل سوم پی اس جی هم در دقیقه پایانی بازی توسط برنات به ثمر رسید.

برد دراماتیک پاریسن ژرمن در شب خودنمایی مسی

پس از تساوی بازی قبل پی اس جی مقابل موناکو، اکنون دوباره پاریسی ها به روند پیروزی بازگشتند و بدین ترتیب موفق شدند سه امتیاز شیرین را به دست بیاورند. آن ها اگر چه صدرنشین هستند اما دو تیم مارسی و لانس هم با آن ها برابر هستند و لیون هم این فرصت را دارد تا به پی اس جی و بقیه تیم های رده اولی برسد و بدین ترتیب صدرنشینی پی اس جی اصلا قاطعانه نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج