۱۲۳۶۶۳۰
۳۰۲
۳۰۲
پ

چرا یحیی لوکادیا را در بازی با فولاد خط زد؟

ترس از مصدومیت و ناآمادگی فراتر از انتظار یحیی، باعث شد تا یورگن لوکادیا از لیست بیست نفره بازی فولاد خط بخورد.

ورزش سه: ترس از مصدومیت و ناآمادگی فراتر از انتظار یحیی، باعث شد تا یورگن لوکادیا از لیست بیست نفره بازی فولاد خط بخورد.

بسیاری از هواداران پرسپولیس تصور می‌کردند که قرار است حداقل برای لحظاتی نمایش یورگن لوکادیا را در بازی فولاد تماشا کنند و چه بسا همین موضوع محرک اصلی برای فروش سریع‌السیر بخش بزرگی از بلیتهای این بازی بود؛ شبیه ماجرایی که چند سال پیش برای علی کریمی پیش آمده و البته باتوجه به شهرت و محبوبیت این بازیکن، ۹۰ هزار تماشاگر در یک روز وسط هفته برای بازی پرسپولیس - پگاه به ورزشگاه آزادی رفتند.

اما این بار ۲۴ ساعت قبل از بازی و با پایان آخرین جلسه تمرینی سرخپوشان، مشخص شد که لوکادیا از لیست یحیی گل‌محمدی خط خواهد خورد و صبح روز بازی نیز زمانی که بازیکنان در هتل محل اقامت مشغول تمرین سبک بودند، مهاجم هلندی به همراه پورعلی‌گنجی و دو دروازه‌بان راهی ورزشگاه کاظمی شدند تا به این ترتیب او رسما از لیست سرخپوشان کنار برود.

پیش از این یحیی گل‌محمدی در مورد لوکادیا گفته بود: او بازیکن کارنامه‌داری است و امیدواریم با شرایط خوبی به تمرینات اضافه شود و بتواند به تیم کمک کند. اطلاع زیادی از شرایط تمرینی او نداریم. فکر می‌کنم آخرین بازی‌ای که کرده ۱۰۰ روز پیش بوده و اطلاعات زیادی نداریم که در این مدت چطور تمرین کرده است ولی امیدواریم آماده به تمرینات اضافه شود.

اگرچه گروه قابل توجهی از هواداران پرسپولیس با دیده احترام و اعتماد به این تصمیم یحیی گل‌محمدی نگاه کردند اما گروه دیگری که انتظار داشتند لوکادیا دستکم در فهرست قرار بگیرد تا شاید مثل قایدی گره بازی پرسپولیس را باز کند هم کوچک نبودند.

اما نکته مهم این است که یورگن لوکادیا در تمرینات اخیر عملکرد موردنظر کادرفنی پرسپولیس را از خود نشان نداده و همچنین ملاحظات دیگری هم در مورد این بازیکن وجود دارد.

لوکادیا آخرین بار ۱۰۰روز پیش به میدان رفت تا به صورت کامل از فرم بازی خارج باشد. همچنین شواهد حاکی از آن است که او در چهار هفته منتهی به انتقالش به پرسپولیس، هیچ تمرینی نداشت و همین موضوع باعث شد تا شروع تمرینات برای پرسپولیس پس از دیدار سرخپوشان در هفته نخست، آغاز پیش فصل این مهاجم سابق برایتون و بوخوم باشد.

یحیی گل‌محمدی در چهار جلسه تمرینی عملکرد او را زیر نظر گرفت و به این نتیجه رسید که از نظر جسمانی و فنی، لوکادیا به زمان نیاز دارد تا به فرم مطلوبی برسد که حتی در لیست قرار بگیرد و در جمع بازیکنانی باشد که شانس حضور در زمین را دارند.

یکی از مسائلی که در این تصمیم یحیی نقش داشته، سوابق مصدومیت خرید جدید پرسپولیس است. او بارها از ناحیه مچ پا، کشاله ران و زانو را تجربه کرده و طبیعتا فشار بیش از حد به چنین بازیکنی که مدتی هم از زمین مسابقه و تمرین دور بوده، می‌تواند یک آسیب‌دیدگی جدید را به دنبال داشته باشد.

حالا یحیی منتظر است تا ببیند بدن لوکادیا به تمرینات این هفته چه پاسخی خواهد داد و او چه میزان آمادگی را پیش از دیدار با آلومینیوم دارد و سپس در مورد قراردادن نام این بازیکن در لیست مسافران اراک تصمیم‌گیری خواهد کرد اما هیچ بعید نیست که لوکادیا از لیست این بازی هم خط بخورد.

گل‌محمدی یکی از دستیاران خود را به همراه پپه لوسادا مربی بدنساز اسپانیایی در کنار لوکادیا قرار داده تا آنها ناظر بر عملکرد فنی و جسمانی این بازیکن باشند و گزارشهای روزانه و هفتگی را از پیشرفت وی ارائه کنند.

پرسپولیس که در دو هفته نخست نتوانسته دروازه حریفان را باز کند، حالا باید منتظر حضور یورگن لوکادیا باشد که شاید آمادگی کاملش چند هفته دیگر هم زمان بخواهد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج