۱۲۳۵۹۶۶
۴۳۲
۴۳۲
پ

اقدام جنجالی خواهر رونالدو علیه منچستریونایتد

خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند از منچستریونایتد همراه بود؛ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.

 ورزش سه: خواهر کریستیانو رونالدو دفاعیه پیرس مورگان از برادرش که با انتقادهایی تند ازمنچستریونایتد همراه بود؛ در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و بعد از مدت کوتاهی حذف کرد.

 کریستیانو رونالدو این روزها با انتقادهای زیادی مواجه است. منتقدین معتقدند ستاره پرتغالی درست در روزهایی که شیاطین سرخ با شرایط سخت و بغرنجی دست و پنجه نرم می‌کنند به ترک باشگاه اصرار دارد و این رفتار از ستاره‌‌ای در حد و اندازه او دور از انتظار است. حتی برخی منتقدین یکی از علت‌های شرایط بد یونایتد را شایعاتی می‌دانند که امسال تابستان بعد از تلاش کریستیانو برای جدایی آغاز شد.

ین اتهام‌زنی‌ها اما شاید برای باشگاهی با شرایط منچستریونایتد طبیعی باشد. وقتی شرایط تا این حد نامساعد می‌شود یکی از واکنش‌های طبیعی گرفتن انگشت اتهام به سوی هر کسی است که در تیم و باشگاه حضور دارد. اما خواهر کریستیانو رونالدو از اتهام‌هایی که از برادرش می‌شود؛ عصبانی است.

الما آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، پستی متعلق به پیرس مورگان، مجری مشهور انگلیسی و دوست صمیمی برادرش را در اینستاگرام خود منتشر کرد. پستی که در آن انتقادهایی تند به باشگاه یونایتد وارد شده بود. اما خواهر رونالدو کمی بعد تغییر نظر داد و پست جنجالی را حذف کرد.

 
اقدام جنجالی خواهر رونالدو علیه منچستریونایتد

پیرس مورگان در توییتی نوشته بود:" اینکه همه رسانه‌ها مقصر شرایط افتضاح یونایتد را کریستیانو می‌داننند خجالت‌آور است. اگر 18 گل او در فصل گذشته لیگ برتر نبود آنها سقوط می‌کردند. اگر هم امسال رونالدو یونایتد را ترک کند امسال سقوط می‌کنند. این باشگاه از فرق سر تا نوک پا پوسیده است".

اقدام جنجالی خواهر رونالدو علیه منچستریونایتد

خواهر کریستیانو این توییت جنجالی پیرس مورگان را در اینستاگرام خود منتشر کرد اما بعد از مدتی تصمیم گرفت آن را حذف کند. شاید رونالدو راضی نبوده که خواهرش پستی تا این حد انتقادی نسبت به باشگاه فعلی او را در اینستاگرامش داشته باشد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج