۱۲۳۱۴۴۷
۱۳۴
۱۳۴
پ

برمک: امیدوارم یحیی، پرسپولیس را به حاشیه نبرد

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس معتقد است که سرمربی سرخپوشان باید مراقب رفتارها و اظهارات خود باشد تا پرسپولیس اسیر حواشی نشود.

خبرگزاری تسنیم: کوروش برمک پیشکسوت پرسپولیس، درباره شرایط این تیم در فصل نقل‌وانتقالات، مصاحبه ای انجام داد که در ادامه می خوانید:

*باشگاه تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته و ۸۵ درصد خواسته‌های سرمربی محقق شده است. شاید خیلی‌ها فکر کنند که پرسپولیس به یکی دو مهاجم نیاز دارد. به نظرم پرسپولیس الان هم تیم خوبی است و مدیریت باشگاه از این به بعد باید به فکر تأمین منابع مالی باشد.

*بازیکنان پس از گذشت چند هفته از لیگ، پول خود را می‌خواهند و اگر باشگاه پول نداشته باشد، تیم به حاشیه می‌رود. خوشبختانه تیم قدرتمندی بسته شده است و پرسپولیس در تمام خطوط بازیکنان خوبی دارد. این تیم با همین پتانسیل هم می‌تواند قهرمان شود.

*مربیان خارجی پرسپولیس کارنامه محکمی ندارند و آنها را خیلی نمی‌شناسم. دستیار اول گل‌محمدی (اوسمار لوس ویرا) عمدتاً در تیم‌های برزیلی کار کرده و مطرح نیست. مشخص نیست او از کجا آمده و برای این مربی رزومه درست کرده‌اند. او به‌عنوان دستیار اول سرمربی تیمی که چند دوره قهرمان لیگ بوده، انتخاب شده است و این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. می‌گویند چون مربی خارجی است، دهان‌ها بسته می‌شود!

*گل‌محمدی باید مراقب عملکرد خود باشد و تلاش نکند با جوسازی که نسبت به شرایط مسابقات اتفاق می‌افتد، پرسپولیس را به حاشیه ببرد. ما به یحیی اعتقاد داریم و از او می‌خواهم که کارش را مانند همیشه مستحکم انجام بدهد. بسیاری از پیشکسوتان حد خودشان را نمی‌دانند و ادبیاتی به کار می‌برند که در شأن باشگاه بزرگی چون پرسپولیس نیست.

*من می‌گویم یحیی گل‌محمدی باید ۱۴۰ میلیارد تومان بگیرد، نه ۴۰ میلیارد. سکان‌داری تیمی چون پرسپولیس جایگاه کمی نیست و این رقم حق اوست. با این حال باید دست از حب و بغض برداریم و برای پرسپولیس کیسه ندوزیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج