۱۲۲۷۰۴۶
۱ نظر
۹۰
۱ نظر
۹۰
پ

حسن‌زاده: باید به ساپینتو فرصت بدهیم

پیشکسوت استقلال درباره شرایط این تیم پیش از شروع مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

ایلنا: رضا حسن زاده، پیشکسوت استقلال در گفتگو با رسانه این باشگاه درخصوص نقل و انتقالات و حضور ریکاردو ساپینتو صحبت کرده است. مشروح صحبت‌های او را در زیر می‌خوانید:

- به نظر من شاید نزدیک به ۶۵ درصد بازیکنانی که در این فصل جذب شده‌اند، عناصر هجومی هستند. استخوان بندی تیم ۸۰-۷۰ درصد حفظ شده‌ است. ادامه حضور بازیکنانی مثل یامگا، سیلوا، چشمی و جذب نفراتی مثل بابایی، شهباززاده و حامدی فر نشان دهنده این است که باشگاه تا اینجا به طور کلی در نقل و انتقالات موفق کار کرده است.

- در طول فصل و در زمان تعویض‌ها نباید فاصله بین بازیکنانی که وارد زمین می‌شوند با آن‌هایی که خارج می‌شوند، خیلی زیاد باشد. به هرحال چیزی مثل مصدومیت وجود دارد و باید جایگزین‌های خوبی در تیم حضور داشته باشند. 

- فصل گذشته را نباید با این فصل مقایسه کرد. به مراتب شرایط متفاوت است و همه تیم‌ها می‌خواهند مقابل استقلال خودشان را نشان دهند. بازیکنان باید خیلی حواسشان باشد و خود را به خوبی برای لیگ مهیا و آماده کنند.

- هدف همه ما موفقیت استقلال است و امیدواریم استقلال بهترین نتایج را کسب کند. طبیعتا سرمربی جدید هم تازه به ایران آمده و نیاز به زمان دارد تا تیمش را بشناسد. 

- رزومه ساپینتو مشخص است و مربی خوبی در خارج از ایران بوده است. الان او در داخل ایران است و به نظرم چون ایران با خارج از ایران همه چیزش متفاوت است، باید همه ما به او فرصت دهیم تا تفکراتش را به تیم منتقل کند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • نان

      بهانه ها شروع شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج