۱۲۲۶۶۶۸
۶۹۴
۶۹۴
پ

واکنش مرموز خواهر رونالدو در مورد آینده برادرش

خواهر کریستیانو رونالدو به سوالی در مورد آینده فوق‌ستاره پرتغالی پاسخی مرموز داد.

خبرآنلاین: کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود پیامی مرموز درباره آینده مهاجم منچستریونایتد منتشر کرده است.

این بازیکن ۳۷ ساله به باشگاه گفته است که می خواهد تابستان امسال از جمع شیاطین سرخ جدا شود تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند. او به دلایل خانوادگی در تور پیش فصل تایلند و استرالیا هم حاضر نشده و به نظر می‌رسد قصدش برای جدایی کاملا جدی است.

در شرایط فعلی منچستریونایتد مشغول برنامه‌ریزی بقیه تور پیش‌فصل خود بدون این سوپراستار است و رونالدو هم این روزها به تنهایی در شهر لیسبون تمرینات خودش را انجام می‌دهد.

ملی‌پوش پرتغالی علاوه بر ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، از کاهش ۲۵ درصدی دستمزدش در نتیجه این اتفاق هم ناراحت است. نشریه سان هفته گذشته در گزارشی فاش کرد که چگونه تیم اریک تن‌هاگ پذیرفته که راه خود را از برنده پنج توپ طلا در این پنجره نقل و انتقالاتی جدا کند.

پس از ملاقات مالک جدید چلسی، تاد بوهلی با خورخه مندس، ایجنت رونالدو بحث در مورد انتقال احتمالی او چلسی شدت گرفته و گفته می‌شود این ستاره پرتغالی به زودی به جمع آبی‌های لندن خواهد پیوست.

در این بین کاتیا خواهر رونالدو هم ظاهرا تایید کرده است که برادرش قرار است اولدترافورد را ترک کند. خواهر ۴۴ ساله رونالدو به کامنت یکی از هواداران که زیر تصویر دونفره آن‌ها نوشته بود:« آیا رونالدو در منچستریونایتد می‌ماند؟»، پاسخ داد:« پیشنهاد می‌کنم عینک بزنید...از مغز خود استفاده کنید یا حداقل خواندن و اندیشه را یاد بگیرید.»

واکنش مرموز خواهر رونالدو در مورد آینده برادرش

سان اطلاع دارد که تنها چند روز قبل از اینکه رونالدو باشگاه را از تمایل خود برای جدایی مطلع کند، پاداشی شش رقمی دریافت کرده است. منابع داخلی یونایتد فاش کردند که برنده یورو ۲۰۱۶ به محض شروع دومین سال قراردادش در پایان ژوئن به این مبلغ هنگفت رسیده است. این درآمد بادآورده بخشی از قراردادی بود که او تابستان گذشته برای بازگشت از یوونتوس به توافق رسید.

یکی از منابع داخلی اولدترافورد گفت:«قراردادها همه در ابتدای جولای تمدید شدند و سپس خبرهایی مبنی بر تمایل کریستیانو به جدایی منتشر شد.»

وی افزود:«او هیچ کار اشتباهی انجام نداده است، اما چند نفر معتقدند که زمان این همه اتفاق ممکن است تصادفی نباشد و رونی می توانست هفته‌ها پیش تمایل خود را برای رفتن آشکار کند.»

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج