۱۲۲۱۳۰۸
۱۸۲
۱۸۲
پ

برانکو و اسکوچیچ این تفاوت عمده را با هم دارند

اتفاقی که ۱۶ سال پیش برای برانکو در تیم ملی رخ داده بود، امروز برای دراگان اسکوچیچ هم رقم خورده است

طرفداری: ماجرای امروز اسکوچیچ که انتقادات نسبت به او به حداکثر رسیده است، شباهت زیادی به ماجرای ۱۶ سال قبل برانکو دارد.

شانزده سال قبل هم بحث خداحافظی برانکو مطرح بود و برانکو که با تیم ملی به جام جهانی صعود کرده بود، مورد انتقاد برخی از اهالی فوتبال قرار گرفت که اعتقاد داشتند یک مربی بزرگ خارجی باید به جای برانکو بالای سر تیم ملی قرار بگیرد تا ما در جام جهانی مقابل تیم های بزرگ شانس موفقیت داشته باشیم. در این میان عده ای هم ادعا می کردند بهتر است یک مربی ارزشی، به قول و زعم آنها به جای یک مربی خارجی در تیم ملی مربیگری کند.

سال ۹۸ هم همین تفکر که می گفت افتخار حضور در جام جهانی را به مربی ایرانی بدهیم باعث شد یکی مثل تومیسلاو ایویچ برکنار و یکی مثل جلال طالبی جایگزین او شود. برانکو هم مثل ایویچ مشتاقانی برای برکناری داشت، همانطور که امروز اسکوچیچ منتقدان سرسختی دارد که معتقدند تاریخ مصرف او برای تیم ملی به پایان رسیده است.

اما یک فرق عمده بین ماجرای برانکو و اسکوچیچ وجود دارد؛ برانکو در آن مقطع با تیم ملی برابر تیم های بزرگی مثل آلمان، اوکراین و کرواسی بازی کرده و بازی خوبی به نمایش گذاشته بود اما اسکوچیچ نشان داده است هر چقدر حریف تیم ملی ایران بزرگتر باشد، تیمش عملکرد ضعیف تری خواهد داشت.

به هر حال ماجرای امروز اسکوچیچ شباهت زیادی به ماجرای درخواست برخی اهالی فوتبال برای برکناری برانکو دارد، با این تفاوت که برانکو با تیم های بزرگ خوب بازی می کرد اما تیم اسکوچیچ هر چقدر قواره رقیبان بزرگ تر می شود، ضعیف تر عمل می کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج