آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۱۶۶۲۵
۱۶۱
۱۶۱
پ

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

هفته بیست و نهم لیگ برتر هم با انجام ۸ دیدار به پایان خود رسید.

ایلنا: هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر هم روز گذشته با برگزاری ۳ دیدار دیگر برگزار شد و به پایان خود رسید و تیم‌ها با نتایجی که در این هفته از رقابت‌ها رقم زدند تغییراتی در جدول لیگ برتر ایجاد کردند. در این میان برخی از بازیکنان مثل همیشه به واسطه درخشش در ترکیب تیم خود توانستند در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده و عملکرد قابل قبولی از خودشان ارائه دهند و به همین بهانه مثل همیشه تیمی منتخب از این نفرات تشکیل دادیم:

دروازه‌بان: شهاب گردان (فولاد خوزستان)

گلر فولاد در دیدار حساس و مهم مقابل تیم سابقش که از طرفی جنگ نایب قهرمانی سپاهان و پرسپولیس بود و از طرفی برای تثبیت جایگاه چهارم جدولی فولاد سه امتیازش اهمیت بسزایی داشت، مهاجم یکی از قدرتمندترین خط حمله‌های لیگ برتر به خوبی ایستادگی کرد. گردان 4 سیو داشت که یکی از آنها موقعیت بسیار حساسی بود و در مجموع با جایگیری‌های خوب خودش یک کلین شیت ارزشمند ثبت کرد و در برتری پرگل تیمش مقابل سپاهان نقش آفرین بود.

مدافع میانی: امید منصوری (فجرسپاسی)

فجرسپاسی هفته تلخی را پشت سر گذاشت و شکست مقابل تراکتور به تثبیت سقوط این تیم به لیگ دسته اول تنها یک سال پس از صعود انجامید. با این حال فجری ها ایستادگی خوبی جلوی تراکتور داشتند و در مجموع بازی مستحق شکست نبودند و می‌توانستند حداقل یک تساوی از این بازی کسب کنند. امید منصوری، مدافع تیم فوتبال فجر در این دیدار ستاره تیمش بود. او در نبردهای هوایی موفق عمل کرد و در قطع توپ ها هم بارها حملات حریف را دفع کرد و با پیشتازی خودش تک گل تیمش در این دیدار را به ثمر رساند تا همه کار برای بقای فجر انجام داده باشد ولی در نهایت اتفاقی که نباید رخ می‌داد، افتاد.

مدافع میانی: میثم تهیدست (صنعت نفت آبادان)

دربی نفتی‌ها هم از بازی‌های جذاب این هفته بود که 4 گل به همراه داشت. نفت مسجدسلیمان هنوز برای بقا می‌جنگید و با این یک امتیاز توانست حضورش در لیگ بعدی را تثبیت کند و از طرفی شاگردان منصوریان هم دوست نداشتند بازنده دربی باشند و نتیجه‌اش پرگل‌ترین دیدار هفته را رقم زد. میثم تهیدست، مدافع میانی صنعت نفت علاوه بر عملکرد دفاعی خوبی که در این بازی از خودش به نمایش گذاشت، در ثانیه‌های پایانی بازی گل دوم تیمش را هم به ثمر رساند و صنعت نفت را از شکست مقابل شاگردان مهاجری نجات داد تا در بین برترین‌های هفته قرار بگیرد.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

مدافع میانی: علی نعمتی (پرسپولیس)

پرسپولیس با برتری مقابل شهرخودرو علاوه بر رقم زدن سقوط این تیم، توانست جایگاه نایب قهرمانی خودش را هم تثبیت کند. علی نعمتی، مدافع میانی پرسپولیس که این فصل از نفرات خوب و کلیدی تیمش بود در بازی با تیم سابق از بهترین‌های تیمش بود. او دو تکل موفق در محوطه جریمه داشت و در نبردهای هوایی هم شکست ناپذیر بود و انگیزه بالای خط حمله شهرخودرو برای رسیدن به دروازه پرسپولیس را در اکثر مواقع ناکام گذاشت تا تنها گل این تیم روی یک شوت از پشت محوطه جریمه باشد.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

هافبک دفاعی: حمید بوحمدان (فولاد خوزستان)

در روزی که در فولاد همه خوب بودند، حمید بوحمدان، هافبک دفاعی این تیم علاوه بر نقش موثری که در دفع حملات تیم حریف داشت، به خط حمله تیمش هم توانست به خوبی کمک کند و یکی از سه گل این بازی را هم به زیبایی به ثمر رساند. بوحمدان با جنگندگی در میانه میدان خلاقیت و طراحی حملات را از خط هافبک سپاهان گرفت و اجازه فشار بیش از حد به دروازه فولاد را نداد و در پخش توپ از میانه زمین هم روز خوبی داشت تا یکی از برترین های هفته باشد.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

هافبک چپ: ابراهیم رضازاده (شهرخودرو)

شهرخودرو هم روز تلخی را پشت سر گذاشت و با وجود عملکرد خوبی که مقابل پرسپولیس داشت و همه تلاشی که برای زنده نگه داشتن اندک شانس بقای خود به کار گرفت در نهایت در شرایطی تن به شکست 2 بر یک داد که به عقیده اکثر کسانی که بازی را دیدند شایسته این نتیجه نبود. ابراهیم رضازاده، هافبک چپ جنگنده پدیده خط دفاع پرسپولیس را خیلی آزار داد و نفوذهای خوبی به دروازه داشت و در نهایت با یک شوت زیبا قفل دروازه حامد لک را شکست و کار را به تساوی کشاند، هر چند این نتیجه دوامی نداشت.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

هافبک راست: سیامک نعمتی (پرسپولیس)

کمبود بازیکن در پرسپولیس و غیبت تعداد زیادی از نفرات این تیم باعث شد یحیی گل‌محمدی، سیامک نعمتی را یک خط جلوتر ببرد و جلوی رامین رضاییان از او استفاده کند و این تغییر توفیق اجباری سرخ‌ها در بازی حساس مقابل شهر خودرو بود چرا که نعمتی بهترین بازیکن زمین برای تیمش بود و بارها با نفوذهایش موقعیت حمله روی دروازه حریف ایجاد کرد و هر دو گل تیمش را هم به زیبایی به ثمر رساند تا یکی از بهترین بازیکنان این هفته باشد.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

هافبک هجومی: آیاندا پاتوسی (فولاد خوزستان)

پاتوسی این هفته ها در ترکیب فولاد خوش می‌درخشد و در این چند هفته هم به خوبی توانسته برای تیمش گلزنی کند و هم موقعیت گل برای مهاجمان تیمش بسازد و پاس گل بدهد و این اتفاق مقابل سپاهان هم رخ داد. پاتوسی سابقه گلزنی به سپاهان را پیش از این هم داشته است و این بار هم دروازه طلایی پوشان را باز کرد و یک پاس گل هم در این بازی داد تا چهره ویژه تیمش باشد. او سه پاس کلیدی دیگر هم داد و دقت پاسش در این بازی 87 درصد بود.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

هافبک هجومی: سامان نریمان جهان (تراکتور)

تراکتور فصل سخت خودش را به انتها رسانده است و ظاهراً این تیم قرار است از فصل آینده چهره یک مدعی به خودش بگیرد. آنها که هفته قبل بقا در لیگ برتر را تثبیت کردند این بازی مقابل فجری قرار گرفتند که برای ماندن میجنگید و در نهایت هم با شکست مقابل تیم تبریزی به لیگ یک سقوط کرد. سامان نریمان جهان، هافبک با تجربه تراکتور در این بازی با زدن یک گل و دادن یک پاس گل ستاره تیمش بود و نقش اصلی را در این برتری و کسب سه امتیاز ایفا کرد. او یک فرصت گل دیگر هم داشت که با بدشانسی از دستش رفت و نتوانست در این بازی دبل کند.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

مهاجم: رضا شکاری (گل گهر سیرجان)

مصدومیت کی‌روش استنلی پیش از شروع دیدار روز گذشته گل گهر و هوادار یک توفیق اجباری برای رضا شکاری شد تا بار دیگر قلعه‌نویی از او در پست غیر تخصصی مهاجم هدف استفاده کند و این تغییر اجباری جواب هم داد. شکاری در این بازی هر دو گل تیمش را به ثمر رساند و فاصله‌ای هم با هت تریک نداشت تا چهره ویژه تیمش در این بازی باشد. او 18 نبرد موفق در جلوی زمین داشت و 3 قطع پاس و 7 بازیابی توپ از خودش به ثبت رساند.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

مهاجم: امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

مهاجم جوان استقلال که فصل خوبی را با این تیم پشت سر گذاشت، در این هفته‌های پایانی حسابی برای تیمش خوش می‌درخشد و در دیدار این هفته مقابل مس رفسنجان دو گل خیلی زیبا به ثمر رساند و برتری تیمش را رقم زد. حسین زاده علاوه بر دو گلی که زد، 4 دریبل موفق داشت و 4 شوت به سمت دروازه هم داشت که 2 تای آن داخل چهارچوب بود تا یک برد شیرین در یک دیدار سخت برای آبی پوشان رقم بزند.

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

 

 

تیم منتخب هفته بیست و نهم لیگ برتر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج