آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۱۳۸۰۲
۴ نظر
۱۷۴۸
۴ نظر
۱۷۴۸
پ

بیانی: الهامی از همه مربیان ایران بادانش‌تر است

فقط یک جمله می‌گویم؛ اصلا کادرفنی مقصر این جریانات نبود، به‌ویژه آقای الهامی. از اتفاقات رختکن دیدار فینال گرفته تا رختکن بازی با مس رفسنجان.

فرهیختگان: بعد از اتفاقات عجیب در نساجی که به کنار رفتن ساکت الهامی منجر شد، باخبر شدیم شاهرخ بیانی، دستیار وی هم با این تیم مازندرانی قطع همکاری کرده است. وی در گفت‌وگو با «فرهیختگان» ضمن تایید جدایی‌اش از نساجی درباره اینکه چه اتفاقاتی افتاد که منجر به جدایی کادرفنی نساجی‌چی‌ها از این تیم شد، گفت: «فقط یک جمله می‌گویم؛ اصلا کادرفنی مقصر این جریانات نبود، به‌ویژه آقای الهامی. از اتفاقات رختکن دیدار فینال گرفته تا رختکن بازی با مس رفسنجان. در بازی فینال برابر آلومینیوم از آنجایی که تدارکات ما زودتر رسیده بود وارد یکی از رختکن‌ها شد و این درحالی است که رختکن‌ها در ورزشگاه آزادی به این شکل نیست که به اسم تیم خاصی باشد. کلا دو رختکن آنجا وجود دارد که آن‌هم انتخابی نیست و از همان زمان که بازی می‌کردم با اعلام مسئول ورزشگاه به یکی از این رختکن‌ها می‌رفتیم و این‌طور نبود که رختکن‌ها به اسم تیم خاصی باشد که این همه هجمه و جاروجنجال درست شود.»

وی ادامه داد: «اگر اراکی‌ها به رختکن دیگر هم می‌رفتند هیچ اتفاقی نمی‌افتاد که آنجا بایستند و آن اتفاقات بیفتد که بخواهند در را بشکنند. مگر رختکن را به اسم کسی یا تیم خاصی زده بودند؟ وقتی عوامل ورزشگاه کلید این رختکن را به ما دادند پس تیم بعدی باید به رختکن دیگر رفته و این ماجرا این همه جاروجنجال به‌پا نمی‌کرد. ما ۲۰دقیقه دیر رسیدیم و اصلا ساکت الهامی در جریان نبود. مگر رختکن دست سرمربی است؟ بعد هم بحث لگد به نوازی را پیش کشیدند درحالی که من خودم کنار الهامی بودم و این اتفاق نیفتاد.

الهامی که اتفاقا با رحمتی هم خیلی رفیق است به او گفت ماجرا چیست که رحمتی گفت در را باز نمی‌کنند و در ادامه ساکت پاسخ داد حالا با این وضعیت ما به چمن برویم و لباس عوض کنیم؟ ما در دستشویی هم لباس عوض کنیم شما را می‌بریم. همین یک کلمه بود که آن‌طور بازتابش دادند. اینکه چه کسی لگد زده خدا می‌داند. رحمتی و نوازی بچه مسلمان هستند و می‌توانند شهادت بدهند که چه کسی لگد زد. ماجرا بعد از همان دیالوگ تمام شد اما در رسانه‌ها چیزهای دیگری خواندیم.»

مربی سابق نساجی درباره اتفاقات رختکن بازی با مس رفسنجان و شایعه حرکت زشتی که الهامی آن را رقم زده بود، تاکید کرد: «اتفاق خاصی نیفتاد. الهامی با شاگردش برخورد کرد اما مگر بقیه مربیان با شاگردان خود در رختکن برخورد نمی‌کنند؟ هیچ کار زشتی انجام نشد. یک صحبتی درباره مدیریت کرده بودند که گویا به وی انتقال داده شد، اما شایعاتی که ساختند اصلا این صحبت‌ها نبود. خود مدیران هم آنجا بودند و ماجرا را از نزدیک شاهد بودند.

ساکت فقط ناراحت بود که چرا باشگاه در حمایت از وی یک بیانیه صادر نکرد؛ مگر زن و بچه‌مان را از سر راه آورده‌ایم؟ مگر مربیگری ارزش دارد که کار به‌جایی برسد که اینچنین به ناموس ما فحاشی شود. قبلا هم که مصاحبه علیه نوازی را درحالی پخش کردند که قبلش این حرف‌ها را طرف مقابل زده بود و درحالی که از الهامی خواسته بودند اظهارات وی پخش نشود، اما صحبت طرف مقابل را پخش نکردند و فقط حرف‌های سرمربی ما را پخش کردند. فکر می‌کنم همه‌چیز برنامه‌ریزی‌شده بود تا اتفاقات به این سمت پیش برود.»

بیانی درباره اینکه به‌نظر می‌رسد مدیریت باشگاه نباید حرف‌های الهامی را به مالک آن انتقال می‌داد، تاکید کرد: «در هر صورت فشار روی مربیان بعد از بازی همیشه وجود دارد. ما تازه به این فوتبال نیامده‌ایم. روی مربی همیشه فشار است و این همه خودش و زن و بچه‌اش فحش خوردند، اما باشگاه ما یک بیانیه ننوشت. حالا الهامی آدم بد داستان شد که با دست‌خالی یک جام برای نساجی آورد و برای اولین‌بار این تیم را قهرمان کرد؟ هیچ مربی‌ای نمی‌توانست این تیم را نگه دارد.

بهترین مربیان به نساجی آمدند اما از ۷بازی یک‌امتیاز گرفتند. دوستان انگار گفته‌اند به وقتش جواب می‌دهند، اما چه چیزی را جواب می‌دهند. الان که الهامی را محروم کرده‌اند چه چیزی را جواب می‌دهند؟ از روز اول گفتیم یک بیانیه حمایتی بدهید. برای بازی لیگ که به اراک رفتیم به زن و بچه همه ما فحش دادند اما چرا اراکی‌ها را محروم نکردند درحالی که فیلم‌هایش موجود است. بعد از بازی هم همین اتفاقات ادامه داشت. خودشان جو را می‌دانستند که برای اتوبوس ما اسکورت گذاشتند. ما کاری نکردیم و مقصر نبودیم. این همه جمعیت خوشحال شدند کسی اینها را ندید اما همه منتظرند ببینند الهامی چه چیزی گفته؟ همه مربیان می‌گویند. چه کسی نمی‌گوید؟»

وی درباره اینکه به‌نظر می‌رسد رفتارهای عصبی الهامی کار را به اینجا رساند، تاکید کرد: «الهامی عصبی نیست. ما ستاره‌های لیگ را نداشتیم که با آرامش مربیگری کنیم. یک تیم جوان همراه با چند نفر باتجربه داشتیم. تیمی داشتیم که بودجه‌اش با تیم‌های صنعتی اصلا قابل قیاس نیست. کل بودجه ما ۳۵میلیارد بوده و کمترین بودجه را داشتیم اما این‌طور جواب مربی قهرمان را دادند.»

بیانی درباره مصاحبه همراه با گریه سرمربی سابق نساجی در برنامه تلویزیونی اظهار داشت: «من ترکیه بودم و برنامه را زنده ندیدم و الان تازه آن را دیدم و خودم گریه‌ام گرفت. یک مربی بادانش در فوتبال ما هست که دارند او را می‌زنند. حالا اینکه چه کسی او را می‌زند خدا می‌داند. این درحالی است که الهامی از همه مربیان ایران جلوتر است. او جزء بهترین‌هاست. او در دوسال نه‌تنها ۲جام بلکه ۴جام آورد چون پدیده را هم همراه با گل‌محمدی آسیایی کرد و در این تیم هم نقش داشت و کسی این مسائل را نمی‌داند. چرا بعد از این مربیان، پدیده تا اینجا نزول کرده است؟ عملکرد فنی او را از شاگردانش بپرسید. چرا او را می‌زنید؟ یک‌نفر هم که سالم کار می‌کند و هیچ‌کس او را حمایت نمی‌کند باید اینچنین با وی برخورد کرد؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      🤔😀😀😀😀😉

    • امین

      خخخ باش

    • بدون نام

      برو عامو برو

    • بدون نام

      یعنی این قدر سایر مربیان بی دانش تشریف دارند؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج