۱۲۱۰۴۶۴
۱ نظر
۷۰۴
۱ نظر
۷۰۴
پ

احتمال بازگشت کریستیانو به رئال؟

ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ممکن است منجر به جدایی فوق ستاره پرتغالی شود.

طرفداری: کریستیانو رونالدو در ۳۷ سالگی و در بازگشت مجدد به منچستریونایتد، تاکنون ۱۸ گل در رقابت های لیگ برتر به ثمر رسانده و سومین گلزن برتر رقابت ها محسوب می شود اما او هم نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان را در فصل آشفته اولدترافورد برای این تیم به ارمغان بیاورد.

حالا شیاطین سرخ با انجام ۳۶ بازی و ۵۸ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارند و احتمالاً فصل آینده این تیم را در رقابت های لیگ اروپا خواهیم دید و همین احتمال جدایی کریستیانو رونالدو را آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپاست، افزایش می دهد.

به نقل از مارکـا و به گزارش میرر، قرارداد ستاره پرتغالی با منچستریونایتد دو ساله با امکان تمدید برای سال سوم است اما احتمال بازگشت این بازیکن به رئال مادرید هم وجود دارد. اگرچه جدایی این بازیکن از رئال مادرید برای او چندان موفقیت آمیز نبود، اما او همواره در سانتیاگو برنابئو محبوب است و آقای گل تاریخ این باشگاه محسوب می شود.

بر هیچکس پوشیده نیست که اولویت رئال مادرید در تابستان پیش رو، جذب کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن است. تا این لحظه ستاره فرانسوی حاضر به تمدید قرارداد خود با پاری سن ژرمن نشده است، اما در صورتی که او تن به تمدید قرارداد دهد، رئال مادرید بلافاصله به سراغ کریستیانو خواهد رفت. داستان عاشقانه کریستیانو با رئال مادرید منجر به فتح ۴ قهرمانی اروپا، دو قهرمانی لالیگا و ۴ توپ طلا برای ستاره پرتغالی شد.

با اینحال، این شایعه جدیدی نیست. در تابستان گذشته هم گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال بازگشت رونالدو وجود داشت اما رئال مادرید این احتمال را رد کرد و در نهایت پیشنهاد منچستریونایتد از راه رسید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیرمرد جنجالی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج