۱۲۰۹۶۸۶
۵۵۷۸
۵۵۷۸
پ

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

عملکرد این روزهای فوق‌ستاره‌ی پرتغالی منچستریونایتد دوست و دشمن را به تعریف وا داشته است.

ورزش سه: رونالدو بار دیگر در برابر یکی از پنج تیم بالانشین جدول لیگ جزیره گلزنی کرد و نشان داد همچنان بازیکن بازی‌های بزرگ است. ستاره‌ای که در ابتدای ناکامی منچستر در این فصل به عنوان مقصر در بین رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال انگلیس قلمداد می‌شد و حضورش در رختکن منچستر یک معضل تعریف می‌شد، حالا هیچ بازی‌ای را بدون گلزنی به پایان نمی‌برد و با گل‌های نجات‌بخش خودش از رقم‌خوردن یک فاجعه برای منچستر جلوگیری کرده است.

درخشش رونالدو در بازی دیشب برابر چلسی و باز کردن دروازه ادوارد مندی برای فرار یونایتد از شکست، بار دیگر او را به یکی از ترندهای توییتر تبدیل کرد تا همه از تاثیرگذاری صحبت کنند. در ادامه بعضی از این واکنش‌ها را می‌بینید.

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

حساب کاربری شبکه ESPN در انگلستان با استفاده از اموجی بُز که نماد اختصاری عبارت "GOAT یا همان بزرگ‌ترین در تمام تاریخ" است، آماد شگفت‌انگیز رونالدو را یادآوری کرده: هیچ بازیکنی به اندازه رونالدو برابر پنج تیم بالای جدول لیگ برتر گلزنی نکرده است.

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

بلیچر ریپورت گلزنی‌های رونالدو را از منظر دیگری بررسی کرده و به این نکته اشاره کرده که با حضور چندین ستاره‌ی تراز اول در منچستر، پنج گل آخر این تیم را رونالدو به ثمر رسانده است.

 
 
رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

یک صفحه هواداری یونایتد، عملکرد فوق‌العاده کریس را به حضور اولیه‌اش در منچستر تشبیه کرده و با اشاره به ذهنیت جنگجوی رونالدو نوشته: رونالدو در ۳۷سالگی هنوز مثل همان رونالدوی لاغراندام ۱۸ ساله که اشتیاق داشت فرگوسن را تحت تاثیر قرار دهد فوتبال بازی می‌کند.

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

صفحه توییتر وبسایت گل هم با انتشار تصویری از رونالدو و سیلوا به عبور موفقیت‌آمیز این دوچهره از آزمون زمان و بالارفتن سن اشاره کرده است.

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

یکی دیگر از کاربران هوادار منچستر یونایتد با تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو به رشفورد کنایه زده است: تصور کنید یک بازیکن آماده‌ی ۲۴ ساله هستید که برای تیم بچگی‌تان بازی می‌کنید و می‌بینید رونالدو از جلو به عقب برمی‌گردد تا برای چندبار جای خالی شما را پوشش دهد و باز هم به قدم زدن با اکراه در همان حوالی ادامه می‌دهید!

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

فابریزیو رومانو مصاحبه رانگنیک با اسکای را بازتاب داده و به نقل صحبت‌های او در مورد آینده رونالدو پرداخته است:" این به نگرش کریس بستگی داره، اون ۳۷ سالشه و این عادی نیست اما اگر مثل دیشب بازی کنه هنوز می‌تونه یک کمک بزرگ به تیم باشه. این تصمیم تن‌هاگ و البته رونالدو خواهد بود که در فصل بعد چه کاری می‌تونه انجام بده اما عملکرد این فصلش فوق‌العاده بوده."

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

اسکای اسپورت هم رده‌بندی گلزنان برتر این فصل جزیره برابر پنج تیم بالا‌نشین را توییت کرده که نشان می‌دهد رونالدو به اندازه مجموع صلاح و مانه به تیم‌های برتر لیگ گل زده است.

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

ریو فردیناند بازیکن سابق منچستر و مفسر مشهور شبکه‌ بی‌تی‌اسپورت هم در توییتی با طعنه به کسانی که رونالدو را مشکل تیم می‌دانستند نوشت:" مشکل... و یکی دیگه( یک گل دیگر)! "یکی از فن‌پیج‌های رونالدو هم جمله جالب روی کین که کارشناس شبکه بی‌تی‌اسپورت در بازی دیشب بود را توییت کرده است:" تصور کنید رونالدو در تیم چلسی بازی می‌کرد. ۵۰ تا گل می‌زد!"

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

یکی از فن‌پیج‌های رونالدو هم جمله جالب روی کین که کارشناس شبکه بی‌تی‌اسپورت در بازی دیشب بود را توییت کرده است:" تصور کنید رونالدو در تیم چلسی بازی می‌کرد. ۵۰ تا گل می‌زد!"

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

ساموئل، سردبیر نشریه‌ی منچستر ایونینگ هم آماره کریس را با سال ۰۷-۲۰۰۶ او مقایسه کرده و نوشته: رونالدو فصل ۰۷-۲۰۰۶ را با ۲۳ گل برای شیاطین سرخ به پایان برد درحالی که ۲۳ سالش بود. او دیشب بیست و سومین گل فصلش را درحالی به ثمر رساند که ۳۷ ساله است.

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

کاربر خوش‌ذوق دیگری تصویری از پرش رونالدو در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۰۸ روی سر مایکل اسین را با پرش دیشب رونالدو بالاتر از تیاگو سیلوا کولاژ کرده و نوشته:" ایرلاین کریستیانو هرگز در ارتفاع کم پرواز نمی‌کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج