۱۲۰۴۷۷۳
۵۴۱۳
۵۴۱۳
پ

غوغای کریم در لندن؛ ۲ سوپرگل با سر

کریم بنزما در نیمه اول بازی رئال و چلسی موفق به زدن دو گل تماشایی با ضربه سر شد.

ورزش سه: کریم بنزما در بهترین فصل فوتبالی خود امشب در استمفورد بریج لندن نیز توفان به پا کرد. ستاره فرانسوی در بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی در سه دقیقه موفق به زدن دو گل برابر مدافع عنوان قهرمانی شد.

۲۱ دقیقه از بازی چلسی-رئال گذشته بود که کریم بنزما روی ارسال زیبای وینسیوس، با ضربه سری تماشایی دروازه چلسی را باز کرد. کریم در شرایطی به توپ ضربه زد که فاصله تقریبا زیادی با دروازه داشت ولی ضربه او چنان پرقدرت بود که دور از دستان مندی به تور چسبید.

سه دقیقه بعد بنزما دبل کرد. این بار سانتر از راست لوکا مودریچ در شرایطی دشوار به بنزما رسید و او هم با ضربه سر هنرمندانه خود برای بار دوم دروازه میزبان را گشود تا رئال ۰-۲ پیش بیفتد.

این پنجمین گل کریم در دو بازی اخیر او برای رئال در لیگ قهرمانان بود. در بازی قبلی او برابر پی اس جی هت تریک کرده بود. کریم حالا در ۳۶ بازی فصل خود ۳۶ گل به ثمر رسانده است. دبل او با ضربه سر، سومین دبل سریع تاریخ لیگ قهرمانان است.

هیمو فایفرنبرگر برای سالزبورگ در سال ۱۹۹۴ طی ۱۱۴ ثانیه با ضربه سر دبل کرده بود و رکورددار است. پس از او هرنان کرسپو با اینتر در سال ۲۰۰۲ توانست در ۱۱۷ ثانیه با سر دو گل به ثمر برساند. کریم پس از این دو در رده سوم قرار دارد.

غوغای کریم در لندن؛ 2 سوپرگل با سر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج