آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۰۴۰۴۱
۵۳۴۳
۵۳۴۳
پ

زنی که مقصر اشتباه فاحش بایرن مونیخ بود

اتفاقی که کمتر از ۲۰ ثانیه طول کشید، باعث شد تا بایرن مونیخ به تیم خبرساز بوندسلیگا در روز شنبه شود.

فوتبالی: تصویر دوازده نفره بازی کردن بایرن مقابل فرایبورگ باعث شد تا لحظه عجیبی ثبت شود و در حال حاضر هیچ بعید نیست که پیروزی بایرن مونیخ با نتیجه چهار بر یک ، از طریق حکم انضباطی به شکست سه بر صفر تبدیل شود. باید دید که آیا فرایبورگ شکایت می کند یا این که بوندسلیگا در این باره تصمیم گیری می کند.

رسانه های آلمان حالا به بررسی دلایل این اشتباه پرداخته اند. چه اشتباهی رخ داد؟ اشتباه اول از جانب کاتلین کروگر سرپرست بایرن مونیخ بود که تعویض های ناگلسمن را به داور چهارم اطلاع داد و هرگز اتفاقات کذایی دقیقه ۸۵ را فراموش نمی کند.

در آن لحظه قرار بود که سوله و سابیتزر وارد زمین شوند. کومان یکی از دو نفری بود که باید از زمین خارج می شد اما کاتلین به اشتباه شماره قبلی بازیکن فرانسوی یعنی شماره ۲۹ را به جای شماره کنونی او یعنی ۱۱ روی برگه نوشت تا روی تابلو نمایش داده شود. بدین ترتیب وینگر فرانسوی نمی دانست که باید از زمین خارج شود و درون زمین ماند و هیچ کس هم متوجه این اشتباه نشد. کریستین دینگر داور بازی زمانی بازی را متوقف کرد که داور ویدیویی به او هشدار داد.

زنی که مقصر اشتباه فاحش بایرن مونیخ بود

اشتباه کاتلین کروگر با انتقادهای زیادی همراه شده است. این زن سالهاست که در بایرن مونیخ فعالیت می کند. کریستین فالک خبرنگار سرشناس در موردش گفت:" به خوبی کاتلین را می شناسم. او معمولا خیلی دقیق است اما نمی دانم چطور مرتکب چنین اشتباهی شده است."

کاتلین سه هفته پیش نشان شایستگی ورزشی باوریا را از دستان مارکوس سودر، فرماندار این ایالت دریافت کرده بود و زنی مورد احترام در فوتبال المان است. البته رسانه های آلمان معتقدند که نه تنها کاتلین مقصر بوده بلکه داور چهارم هم مرتکب اشتباه شده که شماره دقیق بازیکنان را چک نکرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج