تبلیغ فیلم تازه نولان در یک بازی پرطرفدار
تیزر تبلیغاتی فیلم جدید کریستوفر نولان با نام «تِنِت» در فضای بازی ویدئویی «فورتنایت» پخش شد تا تجربهای متفاوت برای علاقمندان سینما و بازیهای ویدئویی رقم بزند.
خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی: فیلم نولان تریلر جدید خود یعنی «تِنِت» یا «عقیده» را از طریق بازی ویدیویی بهشدت محبوب «فورتنایت» پخش کرد و خبر از اکشن و رمز و رازهای جدید داد.
هنوز جزییات زیادی درباره فیلم که نخستین پروژه نولان پس از فیلم «دانکرک» در سال ۲۰۱۷ خواهد بود، مشخص نشده است. این فیلم داستان گروهی از ماموران مخفی را تعریف میکند که تلاش دارند جلوی وقوع جنگ جهانی سوم را بگیرند و به نظر میرسد از مجموعهای از قابلیتها استفاده میکنند که بر زمان اثر میگذارد.
در تریلر فیلم چند صحنه فیلمبرداری بزرگ در کشورهای مختلف نشان داده شد که از جمله آنها میتوان به یک بویینگ ۷۴۷ اشاره کرد که وارد ساختمانی میشود و انفجار عظیمی خلق میکند. یک صحنه دیگر تیراندازی عظیمی را در یک تالار کنسرت نشان داد که پر از مردمی بود که بیهوش شده بودند. دو نفر از شخصیتها هم اشاره به «نجات دادن افرادی که به ما نیاز دارند در آینده» کردند و گفتند میخواهند «جریان زمان را برعکس» کنند.
جان دیوید واشینگتن در نقش شخصیت اول بینام این فیلم ظاهر میشود و رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، دیمپل کاپادیا و مایکل کین همراه همیشگی نولان از دیگر بازیگران فیلم هستند. کنت برانا، ارون تیلور-جانسون، کلمنس پوزی، هیمش پاتل، دنزل اسمیت، مارتین داناون و شان ایوری جمع بازیگران فیلم را تکمیل میکنند.
تریلر اشارهای به تاریخ اکران فیلم که روز هفدهم جولای تعیین شده، نداشت اما نولان تا اینجا حامی سرسخت زنده نگهداشتن سالنهای سینما در میان پاندمی کروناویروس بوده است. اینکه تاریخی در تریلر وجود نداشت شکهایی را نسبت به برنامه برادران وارنر برای اکران فیلم بر روی پرده به وجود میآورد.
در حالی که سینماهای بسیاری تعطیل هستند اما تعدادی از ایالتها در آمریکا و چند کشور در حال اتخاذ تدابیری برای دوباره باز کردن سینماها و امن نگه داشتن مشتریان هستند.
پیشنمایش تریلر فیلمها در فورتتایت ممکن است به زودی تبدیل به یک روند هالیوودی شود.
فیلم «جنگ ستارگان: ظهور اسکایواکر» اخیراً تریلر خود را پیش از زمان نمایش در فورتنایت منتشر کرد و ترویس اسکات و مارشملو از هنرمندانی بودند که اخیراً میلیونها هوادار را به کنسرت مجازی خود در این پلتفرم گیمینگ جذب کردند. بیش از ۱۲.۳ میلیون بیننده در آن واحد مشغول تماشای این کنسرت بودند که ماه گذشته برگزار شد.
ارسال نظر