۹۸۹۱۳۶
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

وزیر آموزش و پرورش: راضی به مشقت خانواده‌ای نیستیم

وزیر آموزش و پرورش از حضور ۶۰ درصد دانش‌آموزان در شبکه آموزشی دانش‌آموزان(شاد) خبر داد و گفت: در بحث شبکه شاد راضی نیستیم که خانواده‌ای به مشقت بیفتد.

خبرگزاری فارس: محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در ویژه برنامه مدرسه تلویزیونی ایران به مناسبت روز معلم با عنوان «صبحی دیگر»، ضمن تبریک هفته معلم، اظهار کرد: بعد از ورود کرونا، حضور دانش‌آموزان در مدرسه تعطیل شد اما مأموریت آموزش و پرورش تعطیل شدنی نیست؛ بلاخره مجموعه‌ای که برای صد سال آموخته است که از طریق حضور در مدرسه کار کند، اکنون این امکان وجود ندارد و این موضوع، غافلگیری است و نه تنها برای ما و بلکه برای همه دنیاست.

وی با بیان اینکه کرونا ۱.۵ میلیارد دانش‌آموز و دانشجو را در سطح جهان تحت تأثیر قرار داد و بزرگترین وقفه آموزشی ایجاد شد، گفت: برخی کشورها پایان سال تحصیلی را اعلام کردند اما ما تصور می‌کنیم زمان دانش‌آموزان و عمر آنها مهم است و باید مراقبت کرده و محتوای در نظر گرفته شده به آنها منتقل شود.

حاجی‌میرزایی توضیح داد: در همین راستا از روش‌های مختلف استفاده کردیم که اولین جایی که به ما کمک کرد، شبکه آموزش بود و کمتر از یک هفته محقق شد که اتفاق خیلی خوبی بود و آمار و ارقام شاهد این است که از استقبال خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه معلمان در برنامه زنده آموزشی شرکت کردند و الحمدالله همه کارها به خوبی پیش رفت، اظهار کرد: امروز مشاهده بارگیری‌ها بعد از پخش برنامه حاکی از استقبال برنامه‌های آموزشی تلویزیونی است که نشان می‌دهد ۲۷ میلیون دانلود از سایت‌های مختلف داشته است و این جدا از کسانی است که مستقیم از تلویزیون برنامه‌ها را مشاهده کردند؛ این مسیر خوبی است و نیازمند آن هستیم که ادامه یابد.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به مشکلات آموزش تلویزیونی افزود: برنامه تلویزیونی یکطرفه است و امکان تعامل بین دانش‌آموز و معلمان نیست و امکان تکلیف دادن و تکلیف گرفتن موثر نیست، البته شبکه آموزش در برنامه هفت تمهیدی را انجام داد ولی نیازمند بستر دقیق‌تر و کامل‌تر بود.

وی ادامه داد: در این راستا به معلمان فراخوان دادیم و آنها به میدان آمدند و با احساس مسؤولیت و حداقل امکانات کار کردند؛ وزارت آموزش و پرورش یک هرم از رأس به پایین است که در تمام کشور حضور دارد و در این راستا همه مدیران درصدد شناسایی معلمان خلاق بودند و البته برخی معلمان خیلی اتفاقی شناسایی شدند مانند معلمی که روی تخت بیمارستان درس می‌داد که تصویرش منتشر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آره جون... بیچاره کردید ما والدین رو با این به اصطلاح سیستمتون... با این معلمها و مدیران روانی

      پاسخ ها

      • F.M

        خدا لعنتشون کنه الهی

    • بدون نام

      اولا که به مشقت افتادن
      دوم اینکه ۴۰ درصد بقیه چکار کنن؟

    • مهدی

      امتحانات رو می خواید از ۱۷ خرداد شروع کنید بعد می گید راضی به مشقت نیستیم مدارس نباید حداقل یک ماه رفع اشکال داشته باشن؟تعطیلات تابستون اینقد واجبه؟

    • بدون نام

      ما هم راضی به زحمت شما نیستیم
      گوشی عوض کردم
      هر ماه ۳۰ هزار بسته اینترنت می خرم
      اونوقت میگی یارانه را پس انداز کن
      مش غلام کجایی

    • بدون نام

      جون خودت با جهرمی هم دستی

    • x man

      نه ترو خدا راضی هم باشید

    • بدون نام

      پس این برنامه شاد چیه که اکثر معلمان آنرا واجب کرده اند؟
      خانواده هایی هستند که موبایل لمسی و پیشرفته ندارند حالا با این برنامه شاد شما باید چکا کنند؟
      توخونه شرمنده بچشون باشند که نمیتونند موبایل تهیه کنند وبرنامه شاد واسه فرزندشون نصب کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج