۹۸۸۹۳۱
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

کشف یک کارگاه تولید ماسک تقلبی در شهرری

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفـت: یک کارگاه تولید ماسک های تقلبی بدون مجوز در شهرستان ری کشف شد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفـت: یک کارگاه تولید ماسک های تقلبی بدون مجوز در شهرستان ری کشف شد.

احمد جعفری نسب شامگاه پنجشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: در بازرسی از یک کارگاه تولید ماسک های تقلبی تعداد ۴۱ هزار و ۳۴۶ ماسک تقلبی به ارزش سه میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: در راستای برخورد با محتکران و اخلال‌گران نظام اقتصادی و سلامت محور، واحد بازرسی و نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی در گشت مشترک با نماینده اداره صمت و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در پی بازدیدهای دوره ای و برنامه‌ریزی شده موفق به کشف کارگاه تولید ماسک تقلبی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران خاطرنشان کرد: در این بازدیدها بازرسان موفق به کشف تعداد زیادی ماسک تقلبی شدند که به تشخیص بازرسان جزو تولیدات تقلبی محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: نظارت و بارزسی از مراکز عرضه اقلام بهداشتی در این شهرستان همچنان ادامه دارد.

این مسئول بیان کرد: هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.

جعفری نسب اعلام کرد: تعداد ۵ تیم بازرسی تا عادی سازی شرایط به بازرسی از داروخانه ها و انبارها جهت جلوگیری از احتکار وسایل بهداشتی می پردازند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران تاکید کرد: مردم شهرستان های استان در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه ها با سامانه ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان معدن وتجارت تماس بگیرند.

شهرستان ری با جمعیتی درحدود یک میلیون نفر درجنوب استان تهران واقع شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۹۴ هزار و ۶۴۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۷۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶۰۲۸ نفر رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج