«برای اولین بار» فراموشکاری است یا دروغگویی؟
تبلیغات اوج برای اکران متفاوت فیلم "خروج" با انتقادات پرشماری مواجه شده است.
برترینها: تبلیغات اوج برای اکران متفاوت فیلم "خروج" با انتقادات پرشماری مواجه شده است.
قرار است آخرین ساخته حاتمیکیا در برج میلاد و بهگونهای نمایش داده شود که تماشاگران بتوانند از داخل خودروهای خود به تماشای آن بنشینند. عنوان نوساخته سینما-ماشین و شعاری که تهیهکننده برای این اتفاق انتخاب کرده:"برای اولین بار در ایران" است.
این در حالی است که نسلهای گذشته هنوز طعم تماشای فیلمهای روز جهان به شیوه سینمادرایوین را فراموش نکردهاند. نسلهای بعد هم اگر خود این تجربه را نداشته باشند، از وجود آن در ایران دهه پنجاه بیخبر نیستند.
حالا اعتراض به تبلیغات فیلم حاتمیکیا این است که ایرانیها را چی فرض کرده؟ چرا فکر میکند همه گذشته را فراموش کردهاند و آغاز دنیا همان وقتی است که ساعت دوستان نشان میدهد.
اگرنه، باید بپذیریم سیستم تبلیغاتی بزرگترین سرمایهگذار سینمای ایران، از واقعیات و تاریخ چنان بیخبر است که گمان میکند این اولین بار در سینمای ماست؟
نظر کاربران
در خوزستان شصت سال پیش سینمای روباز و سینما دراوین وجود داشت
فقط یک سری آدم خاص که همه میدونیم چی کاره هستن فیلمهای این فیلمساز سفارشی و حکومتی را نگاه میکنن
ماشالا سینمای حاتمی کیا و همفکراش از خیلی وقته با دروغ و بودجه های رانتی گره خورده
ماشالا سینمای حاتمی کیا و همفکراش از خیلی وقته با دروغ و بودجه های رانتی گره خورده
مشکلت حاتمی کیاست نه عبارت اولین بار .
اگه حاتمی کیا بلد نیست کاربر ۲۲:۰۴ تو بساز فیلم های به وقت شام و بادیگارد در سال های خودش پرفروش ترین فیلم های سال بود تو جز مردم نیستی ۲۲:۰۴ من خودم بچه جنوب شهر شیراز هستم بچه محله ای مهدی اباد(کتس بس)