۹۸۷۷۹۳
۱۳ نظر
۵۰۱۷
۱۳ نظر
۵۰۱۷
پ

پیگیری ماجرای دستمزد‌های نجومی مجریان

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما از جمع‌آوری مستندات برای مشخص شدن واقعیت دستمزدهای مجریان تلویزیون و بررسی اینکه این مبالغ در سطح استاندارد بوده است یا خیر، خبر داد.

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما از جمع‌آوری مستندات برای مشخص شدن واقعیت دستمزدهای مجریان تلویزیون و بررسی اینکه این مبالغ در سطح استاندارد بوده است یا خیر، خبر داد.

محمدحسین صوفی دبیر شورای نظارت بر صداوسیما درباره شایعات مرتبط با دستمزد نجومی برخی سلبریتی‌ها در تلویزیون که در روزهای اخیر حاشیه‌ساز شده است، گفت: یکی از دستور جلسات ما این است که به بررسی و جمع‌آوری اطلاعات و داده‌ها در همین زمینه بپردازیم.

پیگیری ماجرای دستمزد‌های نجومی مجریان

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به اظهارنظرهای مطرح شده در فضای مجازی و برخی رسانه‌های رسمی اضافه کرد: چندان نمی‌توان به اخبار شبکه‌های اجتماعی تکیه کرد. خود ما براساس مستنداتی که در حال جمع آوری آن‌ها هستیم قضیه را بررسی می‌کنیم.

چارچوب درستی برای دستمزد مجریان شکل نگرفته است

وی درباره اینکه دستمزدهای مجریان تلویزیونی در چند سال اخیر مورد حاشیه‌هایی قرار گرفته اما چارچوب درستی برای آن شکل نگرفته است، گفت: شورای نظارت بر صداوسیما وظیفه‌اش نظارت بر کلیت سازمان صداوسیما است. معمولاً گزارش‌های این شورا به پنج مرجع ارجاع می‌شود؛ گزارش‌هایی که طبقه بندی شده است.

صوفی اظهار کرد: این شورا قطعاً نسبت به همه چیزهایی که در ذهن مردم سوال می‌شود که آیا شورا ورود کرده یا خیر؟ حتماً ورود کرده است. منتها ممکن است برخی از این موارد رسانه‌ای نشده باشد و آن هم به این دلیل است که جزو ضوابط این شورا نیست که همه موضوعات رسانه‌ای شود.

باید بر اساس مستندات اقدام کنیم نه اظهارات

دبیر شورای نظارت بر صداوسیما درباره اینکه تا چه حد به مساله دستمزد مجریانی چون رشیدپور و مهران مدیری و سلبریتی‌ها ورود شده است، گفت: در حال حاضر شورا در حال بررسی و جمع‌آوری مکاتبات است تا ببیند این موارد بوده است یا خیر؟ چون همین قدر که در شبکه‌های اجتماعی گفته شده چنین چیزهایی بوده است، همین قدر هم مدیران سازمان تکذیب کرده‌اند و بالاخره ما باید مستندات را بگیریم و بررسی کنیم تا ببینیم مبلغی که داده شده استاندارد و عرف بوده است یا خیر.

وی در پایان بیان کرد: یکی از انتظارات این است که اجازه داده شود این موارد فارغ از هیجانات و التهابات بررسی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه میشه برای شما برنامه بسازن مجری برنامه های شما باشن تهیه کننده با شماقراردادداشته باشه بعدشما ندونید دستمزد مجری چقدره بادسته کورا که طرف نیستید زرنگگگگگگگگگ

      پاسخ ها

      • علی 11

        آی قربون دهنت

      • ایرانی

        ریاکاری از همه حای این ساختار میباره ... چون لازم داره افرادی رو که سر مزدمو گرم نگه دارن ! بعد که رسانه ای میشه و بوی گندش ورمیداره... ناگهان این مسئولان با قیافه من نمیدونستم باز در کار فریب ...

    • بدون نام

      یعنی دبیرشورای سیاستگذاری هنوز اینو نمیدونسته؟...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا این همه سال حالا می خواهید پی گیری کنید هنوز هم دیر نیست ولی خدا را در نظر بگیرید وحقیقت گفته شود

    • سیاوش

      خودتون رو به اون راه نزنید

    • بدون نام

      مال بیت حاله مسول وناظر که نداریم گوفتشون بشه سرطان بشه انشالله

    • بدون نام

      یه مدت یه عده فقط دارن بازیگران و مجری هارو می کوبن وهدفشونم اینه که کشور شون رو رها کنند وبرن هر کس هرچه قدر قرارداد می بنده حقوق می گیره اگر حقوقشان زیاده مشکل از اینا نیست مشکل برمی گرده به بی تدبیری ه مسولان

      پاسخ ها

      • محمد

        حالا برن چی ميشه مگه آیا اونا منجی و نجات دهنده ما هستند فوقش دو تا مجری جوون تر و جذاب تر جاشونو میگیرند اینا مگه واسه ما نون واب ميشه

    • داود.....تبریز اوشاغی

      هرکس به توان خود مشغول غارت بیت الماله...

    • سعید الله داد از محلات

      صداسیما درآمدی که دارد باید هم حقوقهای نجومی هم بدهد چند شقله داشته باشند جالب اینجاست که مجریها همیشه تو حرف هاشون بر زد نجومی بگیران چند شقله رئیس هاشون و مردم عادی کارگران کم کار درآمد های کم اما پشت پرده خیلی خیلی خبرهاهست که هیچکس نمیداند الا خودشان و کارمندان بانک حسابهای نجومی هایشان

    • مهدی

      چرا حرفهای خنده‌دار میزنید؟, مردم را چه فرض کردید، مثل خودتان؟!, یعنی خودتان در صدا و سیما از میزان دستمزد ‌ها بیخبر هستید و تازه دستور رسیدگی میدهید؟!, عجب جوک خنده‌داری !

    • م

      خرج اگر از کیسه میمان بود‌.حاتم طایی شدن آسان بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج