قالیشویی بانو _استیکی
۹۸۱۸۵۷
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

هشدار جهانی؛ کرونا در حال گسترش است

شبکه خبری ان بی‌سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد: معاون ارشد سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که ویروس کرونا «ویروسی است که تا مدت های طولانی و تا زمان ساخت واکسن در کمین نژاد بشر خواهد بود».

خبرگزاری ایرنا: شبکه خبری ان بی‌سی نیوز روز دوشنبه گزارش داد: معاون ارشد سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که ویروس کرونا «ویروسی است که تا مدت های طولانی و تا زمان ساخت واکسن در کمین نژاد بشر خواهد بود».

دکتر دیوید نابارو در مصاحبه با برنامه «میت د پرس» شبکه خبری ان بی‌سی نیوز گفت: شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد سرعت ابتلا به این ویروس جدید می‌تواند در آمریکا و اروپا کاهش یابد اما این ویروس همچنان در سایر مناطق جهان در حال پیشرفت است و چنین جوامعی در سراسر جهان به زیرساخت ها و ظرفیتی برای دفاع در مقابل شیوع این ویروس در ماه‌های آینده و تا قبل از برداشتن محدودیت‌ها و تلاش برای بازگشت به زندگی عادی نیاز دارند.

وی افزود: مطمئن نیستیم که این ویروس نیز مانند آنفولانزا دوباره شیوع پیدا کند اما فکر می‌کنیم که این ویروس تا مدت های طولانی و تا زمان ساخت واکسنی که بتواند از ما محافظت کند، در کمین انسان است.

نابارو اظهار داشت: مساله اصلی درباره این ویروس خاص این است که هر جامعه یک نوع سپر دفاعی دارد و می‌تواند به محض شناسایی افراد مبتلا آن‌ها را ایزوله کرده و مانع شیوع ویروس شود. لازم است که هر کشوری از چنین ظرفیتی برخوردار باشد.

وی در پاسخ به انتقاد مقام های آمریکایی درباره عملکرد سازمان جهانی بهداشت گفت، سازمان متبوعش بهترین اطلاعاتی را که در چنین شرایطی می تواند داشته باشد، در اختیار داشت و چین اواسط فوریه(بهمن) بدون هیچ محدودیتی از تیم تحقیقات این سازمان برای بررسی اوضاع دعوت کرد.

این مقام سازمان جهانی بهداشت در پاسخ به پرسشی درباره ارزیابی اش از همکاری جهانی برای مقابله با این ویروس گفت انتظار دارد شاهد همکاری بیشتری بین رهبران جهان باشد.

وی اظهار داشت؛ امیدوارم آنها متحد باشند و به جهان نشان دهند که بر این باورند که این تهدید جهانی را باید با وحدت همه کشورها و مردم آنها رفع کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به جهنم . به درک.
      خسته شدیم از بس اسم کرونا رو شنیدیم

    • بی نام

      خدا لعنتتون کنه .که فقط به منافع خودتون فکر میکنید .اگه ازهمون روز اولش کنترل میکردید این همه ادم بی گناه نمیمرد.خاک تو سرتون با این تدبیر وسیاستتون.متاسفن براتون .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگش‌کن زود زود لنگش کن

    • بدون نام

      خدا رحم کنه*

    • مهدی

      اینا رو به رییس جمهور ما بفهمونید.

    • بدون نام

      مسولین که در ایمنی کاملن بدبخت مردم

    • مهدی

      به گفته دولت مردهای ما .تو کشور ما در حال کم شدن
      بیاید از ما یاد بگیرید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج