۹۸۱۴۶۹
۸ نظر
۵۰۱۴
۸ نظر
۵۰۱۴
پ

منظور رشیدپور سانسور و حذف کدام عروسک‌ها بود؟

چهره‌های دیگر این پروژه عبارت بودند از علی مطهری، آذری جهرمی، حداد عادل، حسین شریعتمداری و.... طی ساخت و طراحی پروژه، حتی صحبت‌هایی برای شوخی با علی‌عسگری رییس سازمان و علی فروغی مدیر شبکه سه هم مطرح شده که سریعا وتو شده است.

برترین‌ها: رضا رشیدپور در برنامه شب عید شبکه سه آیتم‌های طنزی با حضور چند عروسک پخش کرد که بازخوردهای سهمگینی داشت. مهمانان عروسکی او قالیباف، ظریف و عارف بودند. طنز ساده عروسکی با قالیباف اما با هجمه و انتقاد شدید حواریون برگزیده مجلس یازدهم توام شد. مخاطیان تندمزاجی که شوخی با این چهره سیاسی را امری غیرقابل بخشش و دور از شان و جایگاه صدا و سیما می‌دیدند. حامیان قالیباف جدا از توهین و تهدید رشیدپور، خود صدا و سیما و رییس آن را خطاب قرار دادند و خواستار پاسخگویی شدند. صحبت‌های رشیدپور در همان زمان پخش برنامه نشان‌دهنده فشارها روی شبکه سه بود و نهایتا هم نتیجه این شد که حضور این مهمانان عروسکی در برنامه او ادامه پیدا نکرد.

او در صحبتی که اخیرا با خبرآنلاین انجام داد، از حذف و صادر نشدن مجوز برای دیگر عروسک‌هایی گفت که قرار بوده روی آنتن بروند. رشیدپور از ظریف، قالیباف و عارف تشکر کرد اما گفت انتقادات هواداران قالیباف باعث این توقیف پشت پرده شده است.

اخباری که به دست برترین‌ها رسیده شامل اطلاعات کامل‌تری است. عروسک‌هایی که در برنامه رضارشیدپور نشان داده شدند در واقع محصول یک پروژه بلندمدت برای ساختن برنامه‌ای طنز مشابه برنامه «شبکه نیم» در شبکه «من و تو» هستند. استارت این برنامه ماه‌ها قبل در شبکه سه زده شده و با صرف هزینه‌ای نجومی چند عروسک از چهره‌های سیاسی اجتماعی طراحی شده تا با آنها آیتم‌هایی طنز ساخته شود. آیتم‌هایی که با وجود جرح و تعدیل‌های چندباره هنوز به آنتن نرسیده‌اند. آنچه در برنامه شب عید شبکه دیده شد در واقع نوعی رونمایی از این چهره‌ها بود تا در آینده برنامه کامل‌تر آنها برای پخش آماده شود و این عروسک‌ها برای برنامه رشیدپور ساخته نشده بودند.

چهره‌های دیگر این پروژه عبارتند از علی مطهری، آذری جهرمی، حداد عادل، حسین شریعتمداری و...که عروسک‌هایشان کامل شده و آیتم‌هایی برایشان نوشته شده است. طی پروژه حتی صحبت‌هایی برای شوخی با علی‌عسگری رییس سازمان و علی فروغی مدیر شبکه سه هم مطرح شده که سریعا وتو شده است. شنیده‌ها حاکی از خواست مدیران شبکه برای پخش این آیتم‌ها در هفته‌های پیش روست، اگرچه اتفاقات و تصمیمات سیاسی حرف آخر را در این مورد خواهند زد.

باید دید با وجود ضربه کاری در اول راه و فشارهای باورنکردنی برای شوخی کم‌نمک با محمدباقر قالیباف، اصلا امکان ادامه و پخش آیتم‌های ساخته شده وجود دارد یا این پروژه هم مثل صدها طرح پرخرج دیگر، قربانی ترس و مصلحت‌اندیشی رسانه ملی و مدیرانش می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه عروسک فروغی را ساختین اون بلاهت کاملا مشهود توی چهره اش یادتنون نره .

    • بدون نام

      آقای رشیدپور عزیز، من نمیدونم تکیه گاه شما چه کسی و یا کسانی هستند و چقدر قدرت دارن !! اما یادت باشه هرکسی که باشد الآن نوبت گروه قالی باف هست که مدتیه نوبت گرفته . برای ایشون موفقیت احمدی نژاد و حسن کلیدی زور داشته و اگه کوتاه نیایید قدرت کودتا را داره. مواظب عاقبت کارت و زندگی خودت باش !!
      تا اینجا هم که به سلامتی اومدی خیلی تدبیر و سیاست داشتی.....!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اقا رشیدپور دانشمند است اخه پرفسور فیزیک یا شیمی است بابا ولش کنید اگر زیاد اسمشو بیاورید واقعا باورش میشه کسی است بابا علی ابد ده است

      • بدون نام

        بسم اله الرحمن الرحيم
        مطمئني؟

    • سعید الله داد از محلات

      خودت بهتر می دانی. نجومی

    • محمد

      عروسکهای شریعتمداری و علی عسگری حذف شدند

    • بدون نام

      اقای برترینها چه شده حالا که شما غرب گرا ها از رای مردم محروم شدید یاد عروسک افتادید ودفاع از انها امروز بی سواد ها هم مواضع سیاسی رسانه ای راخوب می فهمند حنای شما ورشید پور حسن کلید ساز رنگی ندارد

    • بدون نام

      خیلی سال پیش عروسکهای همه وزرا و افراد سرشناس دیگه رو درست کرده بودن و تو برنامه صبح بخیر ایران نشون داد اون زمان دنیای مجازی نبود که اینقدر دردسر درست بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج