adexo3
۹۷۰۱۵۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ضدعفونی روزانه اماکن پرتردد در شهر

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که معابر و فضا‌های پرتردد شهر تهران به شکل روزانه ضدعفونی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اعلام کرد که معابر و فضاهای پرتردد شهر تهران به شکل روزانه ضدعفونی می‌شود.

رضا کرمی محمدی، درباره ضدعفونی اماکن و فضاهای شهر تهران اظهارکرد:‌ با پیگیری‌هایی که از پتروشیمی‌ها داشتیم، خوشبختانه توانستیم موادضدعفونی را برای ضدعفونی کردن اماکن و نقاط پرتردد شهر تهران تأمین کنیم و در حال حاضر در مورد مواد ضدعفونی کننده در تهران نگرانی نداریم.

وی ادامه داد:‌ این مواد به شکل روزانه در اختیار عوامل شهرداری قرار می‌گیرد و عملیات پاکسازی و ضدعفونی در سطح شهر انجام می‌شود. حتی درمورد اتوبوس‌ها و ایستگاه‌های مترو چند بار در روز اقدامات مربوط به ضدعفونی انجام می‌شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه نقاط پرتردد مانند ایستگاه‌های مترو، ایستگاه‌های تاکسی و اتوبوس، میدان‌های پرتردد، زیرگذرها و پل‌های عابر شلوغ و ... به شکل روزانه ضدعفونی می‌شود، گفت:‌ شهروندان نیز می‌توانند در صورت مشاهده اماکنی که نیاز به ضدعفونی دارد، موضوع را به شهرداری اطلاع دهند، البته باید توجه داشته باشند که تنها اماکن و فضاهای عمومی ضد عفونی می‌شوند و شهرداری مسئولیتی در قبال فضاهای خصوصی و داخل منازل و ... ندارد.

کرمی محمدی درمورد حضور نیروهای نظامی برای ضدعفونی شهر نیز تصریح کرد:‌ این نیروها در ضدعفونی معابر همکاری داشتند و در صورت نیاز می‌توان از ظرفیت آنان استفاده کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یکی به اینها بگه تینکارها بیفایده است باید تعطیل کنید مثل ووهان, نمیدونم چطوری باید بفهمید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج