۹۵۷۹۳۹
۴۶ نظر
۵۰۱۵
۴۶ نظر
۵۰۱۵
پ

ادعای جدید زاکانی درباره روحانی

علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس در نشست بصیرتی و سیاسی که با حضور جمعی از طلاب و فضلا برگزار شد، انقلاب اسلامی را رقیب نظام سلطه دانست و گفت: باید معارضه‌ها و تهدیدات را در این سطح ارزیابی کرد.

خبرگزاری رسا: علیرضا زاکانی نماینده سابق مجلس در نشست بصیرتی و سیاسی که با حضور جمعی از طلاب و فضلا برگزار شد، انقلاب اسلامی را رقیب نظام سلطه دانست و گفت: باید معارضه‌ها و تهدیدات را در این سطح ارزیابی کرد.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی آمریکا روز به روز رو به افول رفته و نظام اسلامی به افق‌های گسترده تری رسیده است، آمریکای امروز آمریکای گذشته نیست و به شدت عقب رفته است و شرایط امروز ایران نیز با گذشته تفاوت فراوانی کرده است.

نماینده سابق مجلس با بیان این که ایران در گذشته در حداقل‌ها دچار مشکل بود، اظهار داشت: ایران امروز به جایی رسیده که وقتی عین الاسد را مورد هدف قرار می‌دهد دشمن جرأت پاسخ ندارد و وقتی ایران دشمن را تهدید می‌کند ناو‌های خود را از منطقه دور می‌کند.

وی ادامه داد: امروز اسرائیل غاصب اسیر است و ارتش آن که ارتش پنجم دنیا بود تبدیل به شهربانی و نظم دهنده صهیونیست‌ها تبدیل شده است، امروز هرکس در منطقه به آمریکا سرویس می‌دهد باید هزینه آن را بپذیرد، ایران اسلامی امروزه به ابر قدرتی تبدیل شده که در جنگ اراده‌ها اراده خود را به دشمن تحمیل می‌کند.

زاکانی با تأکید بر این که امروز معادلات جهانی تغییر کرده است، ابراز داشت: یکی از برنامه‌های آمریکا برای ضربه به انقلاب و مقاومت راه اندازه جنگ نیابتی بود تا زمینه بهره مندی از مواهب منطقه و نابود کردن کشور‌ها را فراهم کرده و از سوی دیگر چین و روسیه را مهار کند.

وی با اشاره به تحولات منطقه و مدیریت انقلاب نسبت به تحولات عنوان کرد: حضور روسیه در کنار ایران برای مقابله با تکفیری‌ها نشانه قدرت انقلاب است، روسیه از منافع خود در راستای نقشه راه انقلاب دفاع کرد و نقشه انقلاب و مقاومت به پیش رفت.

نماینده سابق مجلس عامل تحول و عظمت ایران اسلامی را اسلام ناب محمدی دانست و خاطرنشان کرد: این مکتب امام است که قله‌ها را فتح می‌کند، انقلاب اسلامی به سرعت پیش می‌رود و سنگر‌ها را فتح می‌کند، در هر عرصه‌ای که می‌خواهیم کار کنیم باید نسبت‌ها را بدانیم و از مزیت‌های خود استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: اسلام، رهبری ولایت فقیه و مردم حاضر در صحنه مزیت‌های اختصاصی ایران هستند که هیچ جا مانند آن وجود ندارد، اما متأسفانه مسؤولان توجهی به این مزیت‌های اختصاصی ندارند و غافل هستند که توجه به اسلام، تبعیت از رهبری و تکیه بر مردم ظرفیت زا است.

زاکانی با بیان این که کشور به جایی رسیده که تغییر قطعی است، گفت: بحث این است که چه کسانی این تغییر را مدیریت کنند، تکرار مجلسی مانند مجلس فعلی خیلی بعید است یعنی مجلسی که به جای در رأس امور بودن به دنبال مسائل دیگر است، کشور و مردم دیگر کشش ندارد که عده‌ای به نام مسؤولیت کاسبی کنند.

وی با اشاره به لایحه بودجه ۹۹ افزود: دولت برای سال آینده ۱۵۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه دارد، نماینده دولت در یکی از جلسات کمیسیون تلفیق اعلام کرده که دولت به دنبال مذاکره با ترامپ است و اگر به نتیجه برسد که هیچ، اما اگر به نتیجه نرسد رییس جمهور استعفا می‌دهد، متأسفانه همواره در نگاه عده‌ای کاسبکاری وجود دارد و با فرار رو به جلو می‌خواهند ضعف‌ها و کم کاری‌های خود را پنهان کنند.

نماینده سابق مجلس اظهار داشت: مشکل امروز این است که برخی عامل دشمن هستند یا این که ناآگاهانه نقش عامل را بازی می‌کنند؛ به عنوان مثال وقتی ما می‌توانیم فرآورده‌های نفتی داشته باشیم و صادر کنیم چرا عده‌ای مانند آقای زنگنه با آن مخالفت می‌کنند، امروز کشور کشش برخی مسؤولان فعلی را ندارد چرا که برخی کار‌های مسؤولان تنها از یک عامل متصور است.

وی ادامه داد: هدف نیرو‌های انقلابی از تغییر، حرکت به سوی تحقق اهداف انقلاب است، اما غیر انقلابی‌ها به دنبال ادامه حکومت خود هستند، در این میان ضد انقلاب هم منکوب کردن، تجزیه و ضربه جدی به ایران را دنبال می‌کنند تا همه دنیا متنبه و به دنیا گفته شود که انقلاب چه هزینه‌هایی دارد، امروز گروه‌های ضد انقلاب به صندوق‌های رأی به عنوان کانون تغییر نگاه می‌کنند و سعی در اثرگذاری و نفوذ دارند.

زاکانی شهادت حاج قاسم سلیمانی را نقطه کانونی تغییر به نفع انقلاب و مقاومت دانست و ابراز داشت: آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که توانایی مقابله با ایران را ندارند از این رو نقاطی را طراحی کرده اند که بر اساس آن به ایران فشار وارد کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به پیروزی‌های متعدد ایران و تغییر رویکرد کشور‌های منطقه به سمت ایران، آمریکا مبتنی بر پیام غلط از داخل کشور و بدون توجه به خاصیت خون شهید، حاج قاسم را به شهادت رساند، در واقع تزلزل دولت و فتنه بنزینی آمریکایی‌ها را جری‌تر کرد.

نماینده سابق مجلس با اشاره به سیلی موشکی سپاه به دشمن خاطرنشان کرد: ایران با هدف قرار دادن عین الاسد همینه آمریکا را شکست و برتری تکنولوژی خود را به رخ جهان کشید، امروز مردم باید چیزی را که در حاج قاسم دیدند را در چهره‌های انقلابی مشاهده کنند، اما متأسفانه گاهی سطح تحلیل‌ها پایین است و افراد خودرا در حد نزاع‌های سیاسی کوچک می‌کنند.

وی اضافه کرد: امروز گرفتار تنگ نظری‌هایی هستیم، اما سازو کار‌های جبهه انقلاب بهتر شده و تحمل‌ها و بصیرت‌ها بالاتر رفته، اما کافی نیست، امروز فتنه بزرگ کشور ناکارآمدی و ناامیدی است و اگر جریان انقلاب غفلت کند و اتحاد نداشته باشد آب به آسیاب ناکارآمدی می‌ریزد.

زاکانی با اشاره به فعالیت‌های شورای ائتلاف انقلاب اسلامی گفت: جبهه انقلاب در خیلی از شهر‌ها پیش است، فریاد‌های امروز جریان دوم خرداد درباره صلاحیت‌ها نامربوط است چرا که خودشان می‌دانند نیرو‌های لازم را برای انتخابات دارند، اما می‌خواهند در را باز کنند تا هر عنصر نامطلوبی وارد عرصه شود.

وی افزود: به نظر بنده شورای نگهبان در بحث صلاحیت‌ها سخت نگرفته است و حتی افرادی تأیید شده اند که تنها به نفع خود کار می‌کنند، اما شورای نگهبان مسیر را درست و محکم آمده است، در قم هم برخی جریان‌ها به شدت همگرا شده اند تا مانع کار شوند.

نماینده سابق مجلس در ادامه با اشاره به ظرفیت‌ها بی بدیل شهر مقدس قم اظهار داشت: قم جهانشری است که کانون فکری جهان اسلام به شمار می‌رود که مسؤولیت مهمی در قبال انقلاب و تکامل آن بر عهده دارد، قم کانون آغاز و استمرار انقلاب محسوب می‌شود و تقویت روحیه انقلابی در نقطه کانونی انقلاب وظیفه‌ای مهم است.

وی ادامه داد: حضور بیش از ۱۰۰ هزار طلبه در قم به ویژه طلاب غیر ایرانی از ظرفیت‌های فوق العاده‌ای است که باید از آن استفاده شود، یکی از مشکلاتی که امروز داریم گسست بین حوزه نظر و عمل است، نظام مسائل کشور باید به حوزه منتقل شود و از سوی دیگر معارف، اخلاق، معنویت و دستورات دینی باید توسط حوزه به جامعه تسری پیدا کند چرا که جامعه سیاسی ما حالت سیاست زدگی دارد.

زاکانی ابراز داشت: ما باید سیر تکاملی انقلاب در دولت سازی، جامعه سازی و تمدن سازی را دنبال کنیم، در زمینه دولت سازی مجلس باید به حوزه و دانشگاه تکیه کند و قانونگذاری برخاسته از دین داشته باشیم، در زمینه جامعه سازی ابتدا باید در قم نسبت به امام و امت و مردم سالاری دینی و مکتب مترقی انقلاب را به صورت دقیق و کامل تبیین کنیم و جا بیندازیم تا در کشور فراگیر شود.

وی در زمینه نقش حوزه در تمدن سازی عنوان کرد: امروز از ۱۲۰ کشور جهان در قم علم آموزی می‌کنند که اگر معارف درست به آن‌ها منتقل شوند هر کدام از افراد می‌توانند مانند بذری در هر جای دنیا مکتب اسلام ناب را شکوفا کنند، قم دارای ظرفیت‌ها کم نظیری است که اگر از آن استفاده شود می‌توان چهره قم را تغییر و ارتقا داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ناف این‌ها رو با دروغ بر یدن ، مگه نماینده دولت جرأت داره همچین حرفی بزنه، زاکانی از خدا بترس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله .سخنان آقای نوبخت در کمیسیون

      • بدون نام

        َشغال صفت

      • بدون نام

        ول کن با با فکر می کنی این حربها رو به کی گفته به یا عده ای بدبخت کا شاید اندک پولی به آنها دا ده شده تا اجبارا گوس کنند شما تا حالا شده این آقا را دریک دانشگاه معتبر ببینی نا جونم چون آدمهای فهمیده اصلا قبولش ندارن .....

      • بدون نام

        ترس برای کسی که فطرت پاک داشته باش وخدار بشناسد نه امثال این آقا که درحال چپاول بیت المال هست و درد بیکاریی فقر و تورم متوجه نمیشه

    • بدون نام

      میشه دقیق تر توضیح بدی که چه طوری امریکا افول کرده و درقبال ایران عقب نشسته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما دیش ماهواره ات رو تنظیم کن

      • محسن امیری

        به خاطر شکست امریکا توسط ابران در عراق و سوریه و یمن و ...

    • بدون نام

      مگه دروغه؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سال 52امریکا موشک نقطه زن داشت این اقا میگه امریکا افول کرده. ،،،نه خسته شده ما بهش برسیم با دبیرامون،

      • بدون نام

        سال 52امریکا موشک نقطه زن داشت این اقا میگه امریکا افول کرده. ،،،نه خسته شده ما بهش برسیم با دبیرامون،

    • بدون نام

      آمریکا رو به افول بوده و ایران رو به پیشرفت نزدیک است سقف آسمان از این حرف شکافته شود.

      پاسخ ها

      • ناصر

        اول قدرت قبلی آمریکا بررسی کن.سپس با قدرت امروز آمریکا مقایسه کن.متوجه میشی گرامی

    • بدون نام

      اقای زاکانی شما که باافتخار میگین ۱۲کشور طلبه درایران داره . خرج وبرجشون ازکجا؟ مردم خودمون دارن تو اشعالها روزیشونو درمیارن خجالت بکشین

    • بدون نام

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه. خاک بر سر مردمی که زمامشان به دست بی عرضگان میفتد. 16 سال است حرف این است که تحریم خوب است و بد است. عمرمان رفت با احمدی نژادی ها و روحانی چی ها و رئیسی چی ها و....

    • امید

      حاجی ، نفست از جای گرم در می یاد

    • بدون نام

      آقای زاکانی این حرفها بدرد خودت میخورد

    • بدون نام

      اگراین این آقابازبان روسی سخنرانی می‌کرد، بطوریقین می‌شود گفت، یک روس صحبت می‌کند، درمورد موشک کی می خواهید مثل دروغهای دیگرتان گول بزنید، درمورد رئیس جمهور فعلی، اگربگویند فردی جنایتکار، دزد، غزبگرا، دروغگو.. راضی می‌شوی! یعنی رئیس جمهور حکومت ناب بدترین آدم بوده، باتخریب کردن روحانی، چه چیزی بدست می آوری، اگرماتوده مردم به اورأی دادیم، خودمان می‌دانیم که چکارکرده ایم، ایشان هرخصوصیات بدی که داشته باشد، شماوهمفکرانتان، صدبرابربدتریند..

    • بهرام

      من هم اگر هر روز با دست پر میرفتم خونه و علاوه بر خستگی کار شرمنده بودن را جلو زن و بچه نداشتم ، از فکر ها زیاد میکردم . احساس قدرت میکردم . تمام کشو های دنیا را در مقابل کشور خودم اندازه ارزن هم نمی دیدم. میرفتم فلسفه میخوندم . رمان چاپ میکردم و خیلی کارهای دیگه. ولی افسوس که من توی همون گره اول موندم و درد چکنم چکنم گرفتار شدم .

    • بهرام

      من هم اگر هر روز با دست پر میرفتم خونه و علاوه بر خستگی کار شرمنده بودن را جلو زن و بچه نداشتم ، از فکر ها زیاد میکردم . احساس قدرت میکردم . تمام کشو های دنیا را در مقابل کشور خودم اندازه ارزن هم نمی دیدم. میرفتم فلسفه میخوندم . رمان چاپ میکردم و خیلی کارهای دیگه. ولی افسوس که من توی همون گره اول موندم و درد چکنم چکنم گرفتار شدم .

    • بدون نام

      مفتخوره شکم سیر

    • م

      مذاکره=خفت ایران و ایرانی

    • بدون نام

      دیوانه برای ....خودش حساب می کنه، آدم حسابی اگر آمریکا قدرت نداشت کشتی اقتصاد ایران را به گل نمی نشاند،راست میگید نجات بدید،این حرف های تکراری و عوام فریبانه برای در پیت خوبه

    • شاهین

      ای خداااااا دلم میخواست ایران هم مثل کشورای دیگه بر اساس تخصص و دانش پست میدادن ببینم ایشون در حد ابدارچی مجلس بود .اخه کسی نیست به اینا بگه از دانش و برنامه هاتون حرف بزنید که ندادید فقط بلدین با خاله زنک بازی یمشت احمق را باز بکشین پا صندوق اخه دیگه تا کی مردم قراره هی گول بخورن عمر و جونیمون رفت به خفت و ذلت با این مردم اه

    • مردم

      اصل حرفهاشون درسته .. این مملکت سرمایه خدادادی داره .. مغزهای نخبه داره که دنیا از دادن فرصت به اونها میترسه .. ملت نجیب و مقاوم و در سختیها مقاوم داره .. بخاطر حرمت خون شهدا نزد خدای بزرگ ارزش و اعتبار داره ... و هزاران نعمت دیگه . ولی صد افسوس تا بخواهی مدیران نالایق و اختلاسگر و... هم داره که باعث نابودی تمام نعمتها میشن . پس هموطن بیا درست انتخاب کنید با دقت و تحقیق کامل و توکل بخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ی نفر را معرفی کن من شخصا صدهزار رای براش جور میکنم البته کسی باشه که اکثریت مردم فهیم و دانا قبولش داشته باشن

    • بدون نام

      جناب زاکانی واقعا پیش خودت فکر میکنی این حرفها هنوز خریدار داره ویا مردم‌باور دارند که آمریکا به افول رفته پس چرا اوضاع کشور اینگونه هست چرا بیکاریی فقر وتورم‌بیداد میکنه تاکی میخواهید نون به نرخ روز بخورید برای رسیدن به قدرت و منفعت طلبی شخصی تا کی میخواهید دروغ تحویل جامعه بدهید وخیلی سوال های بی جواب دیگه مگر نه که هرجا بابی کفایتی درمانده میشوید از اداره کردن کشور میگوید بخاطر تحریمهای آمریکا هستش اگر آمریکا ضعیف شده چرا جامعه جهانی از خرید نفت که منبع اصلی درآمد ارزی کشور امتناع میکنند پس حرف های شما عین روز روشن دروغه البته شماها چون دستتان مبارکتان آلوده به بیت المال و درحال چپاول اموال ملت هستید درد ملت را لمس نمی کنید وبا تورم فقر بیکاریی بیگانه هستید و مرتب درحال دروغگویی هستید

    • بدون نام

      جناب نماینده سابق اگه واقعا ضد امریکا بودید ناراحت نمیشدم ولی درحد سخنرانی و مرگ بر به جایی کسی نرسیده الان خودمون جز موشک ( یعنی منهای قدرت نظامی ) چه صنعتی درست کردید !!!!؟ سقوط هواپیمای اوکراین را از روی ماهواره .....نشون داده!از حاج قاسم جهت نفع حزب وجناح استفاده نکنید؟ ای کاش مسئولین از ته دل و واقعی ضد امریکا باشن که متاسفانه فرزندان همکارانتون در همون کشوری هست که مرگ میگید !به فکر ملت نیستید واز تحریم شخصی بیشتر ناراحت هستن تا صنعت !؟

    • محمود.م

      درود بر زاکانی . ایکاش دولتمردانمون محافظه کار ، ترسو و ... نبودند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خدا! کاش درون انسان ها را با اعمالشان بر ملا می کردی!

      • بدون نام

        آقا محمود کاش دلیل درود فرستادن به زاکانی را به مردم میگفتی و با ارایه سند و مدرک خدماتی که به کشور و ملت کرده ( حداقل یک خدمت) را نام ببر تا بنده مرید و نوکرش بشم امثال زاکانی که فقط بلدن شعار بدن و با توهین و فحاشی رقباشون را از میدون بدر کنن زیاد هستن . مردان عمل معرفی کن

      • بدون نام

        تا این تفکر بر جامعه حاکمه پسرفت هم سرعتش از سرعت نور بیشتره . مردم نون ندارن بخورن آقایون سفارش میکنن پیاز بخورید اشتهاتون زیاد بشه . اندکی تفکر و تعقل

      • یاشار

        خاک بر سر من احمق که از وقتی ایکیوسان نگاه میکردم حی فکر میکردم فردا روز بهتریه الان ۳۴ سالمه پیر شدم روز خوب ندیدم من احمق

    • SAEID

      ادعا نیست برادر واقعیته..

    • یزدان

      جالبه آمریکاداره به عقب بازمیگرده وماداریم شبانه روز پیشرفت میکنیم

    • بدون نام

      دیگه حنات رنگی نداره.تا کی میخواهید با دروغ و تملق و چاپلوسی به اهداف پلیدتون برسید.اگه از مردم شرم و حیا ندارید لااقل از خدا بترسید.چند سال که نماینده بودید تا تونستید جیب خود و اطرافیانتان را پر کردید.حتما دوباره بوی کباب به مشامتان رسیده.

    • بدون نام

      زاکانی همیشه در خواب و رویاست . ایشون بخاطر قوه تخیلی که داره باید نویسنده داستانهای کودک بشه اما با این وجود حتی کودکان پیش دبستانی هم داستانهای خیالی ایشون را باور نمیکنن .

    • بدون نام

      در قرن جدید و پیشرفت تکنولوژی و دسترسی مردم به جدیدترین اخبار روز دنیا ، خیلی شهامت و جرات میخواد که تو روز روشن روبروی مردم بشینی و دروغهای شاخدار بگی

    • بدون نام

      زاکانی یا خواب تشریف داره یا خودش را به خواب زده یا مردم را گوش مخملی حساب میکنه یا ..... خجالت بکش زاکانی تو یعنی چهار سال نماینده مجلس بودی حداقل الفبای سیاست را یاد بگیر . مردم زیر فشار دارن له میشن اونوقت بجای اینکه از تجربه ات استفاده کنی و راهکار ارایه بدی راست راست نشستی و دروغ فوق شاخدار میگی

    • بدون نام

      اگر خدای ناکرده اختیار مجلس دست امثال زاکانی بیفته ظرف شش ماه ایران را از صفحه روزگار محو میکنن

    • بدون نام

      حاجی تمام بدبختی زیر سرشما تندروها است حالا اینبار که شما میاییداگه نمردیم نه میدیم

    • بدون نام

      الان در تمام سخنرانی ها از سردار سلیمانی تمجید وستایش میشود اما یک لحطه تفکر نمیکنند که چرا خودشان فاصله اخلاقی زیادی با این شهید دارند وهمواره بد خواه وبد گو واز روی ادما رد میشوند برای پست ومقام خویش متاسفم

    • بدون نام

      مهر به پیشانی ودروع وتهمت وا مصیبتا

    • بدون نام

      من دیگه فریبت را نمی خورم,برو کشت بساب

    • بدون نام

      کفر ودین در یک قاب

    • بدون نام

      روحانی مچکریم بابت این همه رونق اقتصادی
      هم چرخ سانتریفیوژ چرخید چرخ زندگی مردم
      خدا بهت اجر بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج