۹۵۶۳۹۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

جزئیات تعلیق موقت پرواز‌های مستقیم به چین

مقام مسئول شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از جزئیات تعلیق موقت پروازهای چین و توقف پرواز ۲ شرکت هواپیمایی ماهان و چاینا ساتر خبرداد.

خبرگزاری فارس: مقام مسئول شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از جزئیات تعلیق موقت پروازهای چین و توقف پرواز ۲ شرکت هواپیمایی ماهان و چاینا ساتر خبرداد.

علی کاشانی درباره تعلیق موقت پروازهای مستقیم بین ایران و چین به دلیل بیماری کرونا و جلوگیری از شیوع آن به داخل کشور اظهار داشت: شب گذشته به دستور معاون اول رئیس‌جمهور پروازهای مستقیم ایران به چین و بالعکس به طور موقت تعلیق شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) افزود: شب گذشته زمانی که دستور تعلیق موقت پروازهای ورودی و خروجی از / به کشور چین صادر شد، پرواز هواپیمای چایناساتر حدود ۵ دقیقه بعد و در ساعت ۲۰:۴۵ روز گذشته وارد فرودگاه امام شد و سپس پس از مسافرگیری از کشور خارج شد.

کاشانی ادامه داد: همچنین پروازهای شانگهای و گوانگجو ساعت ۲۱ فرودگاه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرده بودند و پرواز برومکه شرکت چایناساتر نیز ساعت ۲۲ روز گذشته فرودگاه امام را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترک کرد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) اظهار داشت: پس به این ترتیب تا دیشب ۳ پرواز از کشور ما به مقصد چین رفت.

وی افزود: همچنین شرکت هواپیمایی ماهان دو پرواز به مقصد شانگهای و گوانگجو داشت که روز گذشته ساعت ۲۱ انجام شده بود، اما چون آن هواپیماها ملکی ایران بودند و باید به کشور برمی‌گشتند، امروز ساعت ۵ بامداد و ۵:۴۰ به کشور برگشتند و پس از آن هیچ پرواز مستقیمی به/از کشور چین در فرودگاه امام(ره) تا مصوبه بعدی در این باره نداریم.

کاشانی اظهار کرد: البته ممکن است پروازهای کانکشنی نظیر ایرفلوت، ترکیش ایرلاین و امارات در کشور ما توسط ایرلاین‌های دیگر داشته باشیم، اما پروازهای مستقیم در مسیر چین تعلیق موقت شده است.

وی تاکید کرد: همچنین نمایندگان وزارت بهداشت و درمان در فرودگاه به صورت منظم و دقیق از همه پروازها معاینه پزشکی از مسافران به عمل می‌آورند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بر پدر و مادر دروغگو صلوات امروز من یک مسافر از مبدأ اروپا داشتم که از طریق پرواز به دوحه و بعد به ایران وارد کشور شده بودند و اعلام کردن در دوحه پرواز از چین هم وارد شده بودند ولی متاسفانه هیچ گونه بازرسی بهداشتی صورت نگرفته بود فقط دروغ تحویل میدهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج