۹۴۲۶۰۱
۲۳ نظر
۵۰۱۷
۲۳ نظر
۵۰۱۷
پ

ناجا: کیک‌های آلوده، سیاه‌نمایی دشمن است

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی در رابطه با قرص‌های مشکوک در کیک های خوراکی گفت: این اقدام بیشتر شبیه به یک عملیات روانی از سوی دشمنان نظام به منظور سیاه نمایی مبنی برناکارآمدی در نظارت و ضربه زدن به صنایع داخلی کشور است.

خبرگزاری فارس: سرهنگ "صادق رضا دوست" رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی اظهار داشت: روز ۱۳ آبان سال جاری، تصاویری مربوط به جاسازی قرص در محصولات خوراکی بسته بندی شده (کیک های خوراکی؛ در استان های کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و آذربایجان غربی) منتشر و به سرعت در فضای مجازی باز نشر و این امر موجب تشویش اذهان عمومی، نگرانی خانواده ها و جامعه گردید و موضوع سریعا از طریق سازمان های مربوطه مورد پیگیری قرار گرفت.

وی ادامه داد: این در حالی است که برابر ارزیابی های به دست آمده و اعلام آزمایشگاه مرکزی پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا قرص های مکشوفه در کیک ها حالت سمی و ماده ممنوعه نداشته و از نوع هیوسین و هیدروکسی زین بوده که در بوفه های برخی مدارس و فروشگاه های نزدیک به آنها توزیع شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تصریح کرد: تحقیقات نشان می دهد موضوع توزیع کیک های آلوده در کشور سوء استفاده دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از موضوع پیش آمده و یک عملیات روانی و سناریوسازی به منظور سیاه نمایی مبنی برناکارآمدی در نظارت و ضربه زدن به صنایع داخلی کشور است.

سرهنگ رضا دوست عنوان کرد: در فرایند تولید با توجه به اینکه اقلام خوراکی در دمای حرارتی بالا قرار می گیرند، بنابراین امکان قرار دادن قرص در چرخه مراحل تولید نبوده و در صورت این کار قرص یا هر داروی دیگری با مواد خوراکی محلول گشته و قابل رویت نیست. از طرفی تاکنون هیچ گونه مورد مشکوکی دال بر آلوده بودن کیک ها در خط تولید مراکز تولیدی و کارخانجات بدست نیامده و شواهد و قرائن نشان دهنده دخالت عوامل انسانی در چرخه عرضه و توزیع است.

وی تاکید کرد: در این راستا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شناسایی عاملان و مسببین اتفاق پیش آمده در استان های کشور را با همکاری دستگاه قضائی و سایر سازمان های ذیربط در دستور کار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • م

      دشمن داخلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دشمن تر از مسئولان خودمون داریم مگه

    • مهدی

      با این توضیحات یعنی وجود هر نوع قرصی حتی قرصهای ویتامین آیا توجیه پذیر است؟, چرا اصل موضوع فراموش شده و آنهم اینه که چگونه قرصها از هر نوعی که باشه، چه مفید و چه مضر در داخل کیک چکار میکنه، و اگه فرایند تولید مشگلی نداشته در کجا و چگونه این قرصها وارد کیکها شده‌اند؟, بهتر است در اینمورد توضیح کارشناسی ارائه شود.

    • بدون نام

      کار انگلیس و امریکا و عربستان و اسرائیله..... .ای وای از شما

    • بدون نام

      عجب! وجود قرص لای کیک و کلوچه که اغلب میان وعده های غذایی کودکان ما تو منزل و مدرسه هستن، سیاه نمایی میشه؟ اگه خدای نکرده کودکی فوت کنه کی پاسخگویه؟ اگه واسه فرزند یکی از مسئولین هم همچین اتفاقی بیفته همینطور پیگیری میکنین؟ جون مردم عادی کم ارزشمندتر از فرزندهای مسئولین بی لیاقته؟

    • بدون نام

      همه چیز رو باید ربط بدید به دشمن
      پس این دشمن که خیلی قویه

    • ع،ر

      دم،خروس،باورکنیم،یاقسم،حضرت،عباس،

    • بدون نام

      خدا لعنت کنه دشمن را

    • بدون نام

      لعنت خدا بر دشمنان

    • وانک علا خلق عظیم

      مرگ بر آمریکا مرگ بر ترامپ مرگ بر انگلیس مرگ بر دختر صدام حسین

    • ''''''''Shanjani................'

      ''''' خدا لعنت کند '' این دشمنان ملت را

    • بدون نام

      خب بعد از این همه شعار و فرافکنی ، خود موضوع چی شد ؟

    • سعید

      شک نکن کار اسراییل و ایادی استکبار جهانی و امریکای جنایتکار هست

    • بدون نام

      سیاه نمایی دوشمن اگر جای این قرص ها، قرص برنج بزارن چی میگین

    • آزاد

      اگر دشمن فرضی نباش ،شما این همه بیرعرضگی را گردن کی میانداختید

    • بدون نام

      ایکاش این کیکها به فرزندان مسوولان هم میرسید تا متوجه خطری که جان دانش آموزان بخطر می اندازد بشوند

    • امین

      همه میدونن ک ریشه تمام گرفتاری ها مشکلات و بدبختی مردم ایران خودتون هستین .آخه کدوم دشمن احمقی حاظره اینقدر وقت انرژی و سرمایه خودشو به هدر بده که طوری با دقت قرصهارو قرار بده مابین این کیکها که نه به کیک آسیبی برسه نه به بسته بندیش در آخر هم بیان قرص سرماخوردگی وسطش بزارن ..خیلی باید ساده و احمق باشین اگه باور کنین..چطور هنوز نفهمیدین با این کارها میخوان هواس مردم رو بااینچیزاپرت کنن از این مشکلات جامعه الان دقیقا۲هفته است درگیر این قرصها هستن

    • بدون نام

      ولمون کنین بابا

    • نامی

      هر وقت تو مسئله ای گیر میکنید پای دشمنو میارید وسط !

    • بدون نام

      بی لیاقتی وبی تدبیری ونا آگاهی وجهالت در سیاست را بر گردن دشمن می اندازند و با کلماتی همچون کشته سازی وسناریو سازی مردم را سر کار گذاشته اند

    • بدون نام

      آخه چرا چرت پرت تحویل ملت میدین خدا ازتون نگذره، خدا لعنتتون کنه، دشمن کیه؟؟؟؟؟ کجاست؟؟؟؟؟ مگه کارخونه ی و شرکتهای ما دست دشمنه؟؟؟؟ اصلان گیرم دست دشمن، مگه نظارت و مجوز وزارت بهداشت و درمان و استاندارد وجود نداره؟؟؟؟ آخه چرا ملت رو خر فرض میکنید؟؟؟؟!!!!! خدا نابودتتون کنه انشاءالله بحق پنج تن عالم.

    • بدون نام

      دشمن چطور

    • عبدالرحمن

      این یک مورد فدای سرت اما میفرمائید که همه محصولات غذائی در چرخه تولید سالمند؟ اینجا کجاست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج