جزئیات اینترنت جبرانی برای مشترکان موبایل
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان رگولاتوری گفت: بستههای جبرانی برای قطع اینترنت در هفتههای اخیر، فعلا برای کاربران موبایل فعال میشود و درحال مذاکره با اپراتورهای اینترنت ثابت نیز هستیم.
مهر: پیمان قره داغی، درباره تمهیداتی که اپراتورهای ارتباطی برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت به دلیل عدم استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در دو هفته اخیر در نظر گرفته اند، گفت: پیرو هماهنگی های انجام شده اپراتورهای موبایل پذیرفته اند که عینا همان بسته های اینترنتی که از سوی مشترکان خریداری شده بود اما به دلیل عدم دسترسی به اینترنت بین الملل، مورد استفاده قرار نگرفت، بار دیگر برای مشترکان فعال شود.
وی ادامه داد: برای مثال اگر مشترکی بسته یک گیگ یک روزه خریداری کرده بود اما نتوانسته بود در مدت تعیین شده از آن استفاده کند، قاعدتا همان بسته یک گیگ یک روزه، مجددا برایش فعال می شود.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه این موضوع از سوی اپراتورهای موبایل در حال اطلاع رسانی به مشترکان است، افزود: این بسته های اینترنت جبرانی به مرور برای کاربران فعال خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اختصاص اینترنت هدیه از سوی برخی اپراتورها، ارتباطی با اینترنت جبرانی ندارد و قرار است از مردم به هر شکلی دلجویی شود، گفت: اپراتورهای موبایل قول داده اند که عینا همان بسته ای که کاربر آن را در اختیار داشت و نتوانست در این ایام از آن استفاده کند، مجددا فعال شود.
قره داغی اضافه کرد: این موضوع شامل استفاده کاربران از اینترنت بین الملل در اپراتورهای موبایل می شود و فعلا این هماهنگی برای اپراتورهای سیار صورت گرفته است. برای جبران بسته های از دست رفته اینترنت کاربران ثابت (ADSL ) نیز در حال مذاکره با اپراتورها هستیم تا تمامی مشترکان بتوانند از این مزیت استفاده کنند.
مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با تاکید بر اینکه اپراتورها برای اختصاص اینترنت جبرانی به کاربران، مطابق با پروانه فعالیتشان الزامی ندارند، گفت: اما مطابق با دستور وزیر ارتباطات ، اپراتورهای موبایل پذیرفتند که این اقدام را انجام دهند و انشالله اپراتورهای ثابت نیز این کار را انجام خواهند داد.
وی گفـت: اگر مشترکی مدعی است که بسته اینترنتی داشته اما در این ایام از آن استفاده نکرده و اپراتور نیز آن را جبران نکرده و به وی اینترنت جبرانی تخصیص نیافته است، ابتدا موضوع را با مرکز تماس اپراتورها مطرح کند و چنانچه مشکل حل نشد، می تواند شکایت خود را برای پیگیری رگولاتوری در سامانه ۱۹۵ به ثبت برساند.
نظر کاربران
مرده شور خودشون و اینترنت هدیه شون ما تو خوزستان هنوز اینترنت نداریم .لعنت بر مسعولان بی لیاقت که فرستادیم پای کار ک ابتدایی ترین حقمون رو نمی تونن طلب کنن
چرا خوزستان رو وصل نمیکنید فراموش کردید طبق معمول خورستان رو
خوزستان چی شد پس یادتون رفت وصلش کنید
من به ۹۹۹۰ زنگ زدم و کارشناس مربوطه گفت هنوز هیچ دستوری به در جهت جبران خسارت مشتری ابلاغ نشده
بسته جبرانی بخوره تو سرشون چرا اینترنت سیستان وصل نمیشه لعنتیا ننگ بر نمایندگان سیستان و بلوچستان
برای جبران خسارتهای اینترانتی دو هفته گذشته بستهای اینترانتی را محدود و هزینه آن را بالا برده اید
سلام توی اهواز هنوز اینترنت موبایل ق
با سلام اول از همه اینتر نت موبایل رو وصلش بکنن بعد از مردم دلجویی کنن چون هنوز در اهواز اینترنت موبایل وصل نشده اصلا انگار یادشون رفته که اینتر نت رو وصل کنن
پس نت ما کی وصل میشه خوزستان ازقدیم هی سوخته ودم نزده شماکه بنزین گرون کردین رفت پس نت هارو بیارین ماکه ازحق الناس نمی گذریم که اینقدمردمو عذاب میدین بعدمیگین به خودتون مسلمون
بلاخره بعد ۱۵روز اینترنت خوزستان الان وصل شد
چه فایده بدلیل کندی اینتر نت هیچ تصویری باز نمی شود ولی باید گفت کاچی بهتر از هیچی است
چرا سیستان بلوچستان انترنت نداره
ایرانسل می گوید ده روز به زمان استفاده افزوده است اما در عمل همان زمان قبل را اعمال می کند
ایا این بسته همراه اول یک ماهه که ۱۶۵۹مگابایت بوده واول اذر تمام شده دیگه بسته نگرفتم تااینکه اینترنت همراه وصل شده اضاغه میشه یا از بین میره
سلام.... از سیستان و بلوچستان هستم... اینترنت 15 گیگی قبل از قطعی گرفتم یه ماهه....
کل کشور رو وصل کردن فقط همین استان مونده خدا رو خوش میاد..... مشکل اینجاست که اعتراضی هم در رابطه با بنزین صورت نگرفت....... حالا اگه اینطور که میگین بشه خوب خوبه
یه مقداری از دردمون رو کم میکنه.......
بابا لطف کنین اینترنت سیستان وبلوچستان راوصل کنین فقط ماموندیم ها یه نگاهی بندازین به ماضررنمیکنین نمایندگان مجلس